Stronyhttps://allegro.pl/uzytkownik/Bella_Luna2

Follow me :)

niedziela, 12 stycznia 2014

Kuferek - kosmetyczka : błękitne piwonie i perłowe reliefy - Decoupage.

Niedawno otrzymałam zamówienie na kolejny kuferek - kosmetyczkę.
Bardzo mnie ucieszyła ta wiadomość gdyż kuferki są jednymi z moich ulubionych 
przedmiotów jeśli chodzi o ozdabianie.
Na szczęście udało mi się zdobyć odpowiedni w dość 
krótkim czasie.
Gdyby to zależało ode mnie znalazły by się na nim pewnie róże ale 
osoba która będzie nową właścicielką kuferka bardzo lubi piwonie.
Zażyczyła sobie również aby był w kolorystyce bieli i błękitów.
Zabrałam się ochoczo do malowania.
Troszkę gorzej było ze zdobyciem błękitnych piwonii.
Na szczęście znalazłam odpowiednią serwetkę.
Górę ( wieczko ) pomalowałam błękitnym akrylem 
dół jak widać białym aby kwiaty ładnie się odznaczały 
na jasnym tle.

Before :


After : 


Na wieczku dookoła domalowałam imitację koronki.
Pomysł zapożyczyłam ze strony :  
Ta strona to prawdziwa kopalnia pomysłów :) 

A wracając do kuferka.
Z przodu umieściłam  angielskie napisy w ramce 
zgodnie z zamówieniem i przeznaczeniem kuferka.
Jak przy poprzednim kuferku musiałam je sobie zrobić sama
w programie graficznym :)
Kwiaty lekko podmalowałam i pocieniowałam na niebiesko.
Domalowałam perłowe reliefy 






Góra wieczka była po prostu gładka ale wydawało mi się , że czegoś jej brakuje.
Transfery nie były odpowiednie więc dodałam kwiaty.
W sumie celowo ich nie podmalowywałam aby wtopiły się w tło.
Brzegi kwiatów obrysowałam gdzieniegdzie transparentna konturówką.
Myślę , że efekt końcowy jest całkiem ciekawy.


Całość oczywiście zabezpieczyłam lakierem bezbarwnym z połyskiem .
A tak prezentuje się kuferek - kosmetyczka w pełnej krasie :








Pozdrawiam serdecznie i miłego wieczoru życzę , Basia.

4 komentarze:

Renata pisze...

Kolejny cudowny kuferek, jest piękny! Pozdrawiam.

Co mi w duszy gra pisze...

piękny kuferek...podziwiam
pozdrawiam cieplutko

Basia Zernek pisze...

Dziękuję :) Trochę mi się "gryzie " ten musztardowy środek , ale cóż jak mus to mus :)
Pozdrawiam :)

Basia Zernek pisze...

Dziękuję :)
Cieszę się , że Ci się podoba .
Pozdrawiam :)

.

Wszystkie zdjęcia prac są mojego autorstwa.Możesz je udostpniać bez mojej zgody. Pamiętaj jednak, żeby podać ich źróło :) Chcesz wzorować się na moim projekcie - zostaw przy swojej pracy link do tego bloga.Pozdrawiam :)

.

.
.