Follow me :)

czwartek, 9 stycznia 2014

Bańka , kanka na mleko - Kury i Koguty - Decoupage

Witajcie ponownie :)
Wreszcie dokończyłam zdobyczną kankę na mleko.
Wcześniej miała kolor granatowy.
Długo się zastanawiałam co by na niej umieścić. 
Wreszcie  zdecydowałam , że pomaluję ją 
nierównomiernie w odcienie szarości 
a ozdobą będą widoczki z wiejskiego podwórka.
Kury i koguty.
Grafiki otoczyłam brązową nieregularną obwódką.
Na szyjce dodałam grafiki 
z napisem - "wiejska kuchnia" w języku angielskim 
na tle kogutów.
Uchwyty ozdabiają kraciaste wstążeczki.
Kolorystyka i faktura kojarzą mi się właśnie
 z wiejską kuchnią.
Szarości i biel bardzo fajnie współgrają 
z kolorystyką kanki.
Zdjęć ci u mnie dostatek więc można kankę - bańkę
 obejrzeć z każdej strony :) 
Zapraszam zatem do galerii.

Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego wieczoru , 
Basia 



















.

Wszystkie zdjęcia prac są mojego autorstwa.Możesz je udostpniać bez mojej zgody. Pamiętaj jednak, żeby podać ich źróło :) Chcesz wzorować się na moim projekcie - zostaw przy swojej pracy link do tego bloga.Pozdrawiam :)

.

.
.