Stronyhttps://allegro.pl/uzytkownik/Bella_Luna2

Follow me :)

niedziela, 17 sierpnia 2014

Angielska dama wśród róż - biel i szarości - Decoupage.

Witam :) 
Po ostatnich paryskich pracach tym razem chciałam zaprezentować Wam drewnianą skrzynkę z angielską damą z różą.
Skrzynkę wstępnie " ubrałam " w biel.Następnie postanowiłam znów wykorzystać jedną z moich ulubionych serwetek i narożniki zyskały piękne szare ornamenty.Na wieczku planowałam dodać jakiś napis ale ta dama tak mnie urzekła , że jednak ona będzie w centrum uwagi . 
Z przodu skrzynki pojawił się angielski napis a po bokach jednak paryskie akcenty gdyż nawet angielskie damy uwielbiają robić zakupy w Paryżu ;) 
Skrzynka miała zostać w tonacji biało szarej , ale wydawała mi się taka niedokończona więc ożywiłam ją tymi pieknymi bukietami róż.Wieczko od srodka również zyskało różę tym razem czarną w towarzystwie ornamentów aby zgrabnie połączyć wierzch ze środkiem skrzynki.
Dolną część skrzynki pomalowałam czarnym akrylem a dno dodatkowo wykleiłam czarnym filcem.
I jak głosi nabis :  " Bądź swoim własnym rodzajem piękna " 
Udało się ? 
Oceńcie sami.Zapraszam więc do galerii.

Pozdrawiam serdecznie , Basia.











14 komentarzy:

Alaksa pisze...

Eleganckie i śliczne Dama urzeka :)

Gonseczka- Basia pisze...

Piękna dama w otoczeniu najpiękniejszych kwiatów :) Romantyczna skrzyneczka :)

Anonimowy pisze...

Cudeńko:) Jestem pod wrażeniem.Gratuluję

Anonimowy pisze...

Czy ta piękna dama to transfer?

Szabeli pisze...

Bardzo elegancka skrzynka.

Renata pisze...

Bogactwo i profesjonalizm! Bravo!

Basia Zernek pisze...

Alicjo , Gonseczko , Anonimie , Renato , Szabo i Renato dziękuję pięknie za wizytę i przemiłe słowa :)
Pozdrawiam

DecoEvi pisze...

Cudowna, niepowtarzalna! Jestem stałą fanką Pani prac! Są estetyczne, z pomysłem! Pozdrawiam serdecznie

Basia Zernek pisze...

Dziękuję pięknie i proszę mi nie " paniować " jakoś staro się wtedy czuję , prawie jak ta dama ze skrzynki ;)
Pozdrawiam :)

szepty serca pisze...

witam ,
podziwiałam to pudełeczko na FB i muszę pwoiedzieć że aż słów mi brak takie to cuuuuuuuuuuudne!!!!!!

Black Cat pisze...

śliczna praca, podziwiam!

Pracownia Scotty pisze...

piękna :)

Unknown pisze...

Stunning!

Hanna Pater pisze...

Zajrzałam przypadkiem i zostane na dłużej. Twoje prace bardzo mnie zachwyciły a ta skrzyneczka z damą jest rewelacyjna. bardzo lubie takie połączenie szarości bieli. Ten motyw róż jest moim ulubionym. Pozdrawiam serdecznie.

.

Wszystkie zdjęcia prac są mojego autorstwa.Możesz je udostpniać bez mojej zgody. Pamiętaj jednak, żeby podać ich źróło :) Chcesz wzorować się na moim projekcie - zostaw przy swojej pracy link do tego bloga.Pozdrawiam :)

.

.
.