Stronyhttps://allegro.pl/uzytkownik/Bella_Luna2

Follow me :)

niedziela, 4 stycznia 2015

Stara walizka w starofrancuskim klimacie - Paryż wśród reliefów - Decoupage.

Witajcie :) 
Otrzymałam niedawno przemiłą wiadomość od właścicielki studia Bonjour Photography Marta Ciszkowska
z prośbą o ozdobienie dwu walizek , które będą służyły jako rekwizyty podczas sesji zdjęciowych.
Bardzo się ucieszyłam ponieważ jak wiecie  uwielbiam zajmować się starymi walizkami.
Zdobyłam stare walizy.A że w mailu była prośba aby jedna była w klimacie paryskim a druga nowojorskim - zadanie miałam ułatwione.
Ostateczny wygląd odbiega od wstępnych ustaleń.Zakodowałam sobie jedynie tematykę ...Najważniejsze , że efekt końcowy bardzo się spodobał :) 
Zaopatrzyłam się w odpowiedni papier ryżowy i zabrałam do pracy.Po pomalowaniu walizki i przyklejeniu papieru planowałam boki obrazków ozdobić szablonem i jakąś masa strukturalną.Niestety nie posiadam odpowiedniego szablonu ...jeszcze. 
Wymyśliłam więc , że użyję konturówek.Z jednej strony reliefy są trochę bardziej wyraziste z drugiej bardziej delikatne - dla odmiany.Pocieniowałam aby wydobyć z nich głębię.
Zabrałam się za odnowienie środka.Dolną część wykleiłam kartkami starej francuskiej książki.Pokrywa nie wymagała aż takiego poprawiania więc jako akcent dodałam tylko trzy kartki i fragment papieru ryżowego.
Efekty mojej pracy możecie zobaczyć za chwilkę a ja już nie mogę się doczekać kiedy zobaczę sesję z wykorzystaniem przedstawionej tutaj walizki :)
Następną zaprezentuję niebawem a tymczasem zapraszam do galerii.


Pozdrawiam i życzę miłego dnia - Basia.












10 komentarzy:

Unknown pisze...

Efekt całkiem ciekawy!! Mi też się podoba.

Niesamowity Kuferek pisze...

Jest śliczna

Starsi Panowie dwaj 60+ pisze...

FANTASTYCZNE DZIEŁO RETRO JESTEM PEŁNA PODZIWU /POZDRAWIAM

Unknown pisze...

Ładnie!!

Anonimowy pisze...

Witam Basiu praca wykonana na 6 pozdrawiam Anita P.z fb :)

zamornik pisze...

robi wrażenie i nie da się przejść obojętnie:)

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Fantastyczna!!!!!

raeszka pisze...

Walizka jest przecudna :).

Widać ogrom pracy jaki w nią włożyłaś :).

Anonimowy pisze...

Jest po prostu śliczna 1

Anonimowy pisze...

Cudne te walizki,takie charakterne,pozdrawiam Anna z pomorskiego

.

Wszystkie zdjęcia prac są mojego autorstwa.Możesz je udostpniać bez mojej zgody. Pamiętaj jednak, żeby podać ich źróło :) Chcesz wzorować się na moim projekcie - zostaw przy swojej pracy link do tego bloga.Pozdrawiam :)

.

.
.