Stronyhttps://allegro.pl/uzytkownik/Bella_Luna2

Follow me :)

środa, 27 sierpnia 2014

Paryski gazeciarz i szczypta nowoczesności - podkładki w stylu retro - Decoupage.

Witajcie :) 
Za oknem szare deszczowe chmury spowiły niebo. Końcówka wakacji - sierpień a widok za oknem bardziej przypomina jesień ...Najlepiej zaszyć się gdzieś w fotelu z filiżanką gorącej kawy i może dla relaksu poczytać sobie książkę bądź gazetę ? 
Filiżankę najlepiej postawić na podkładce ... ;) 
Jakiś czas temu w moje ręce wpadły cztery nieduże podkładki z korka.
Jak to często u mnie bywa musiały poczekać na przypływ weny twórczej.
Nadeszła niedawno.
Dostałam w prezencie kilka francuskich gazet ( zresztą na moje specjalne życzenie - dziękuję jeszcze raz za pamięć  :) ) 
Zastanawiałam się jakby tu wykorzystać te francuskie dzienniki i w tym momencie przypomniały mi się rzeczone podkładki.
Wybrałam odpowiednie fragmenty.Zależało mi na tym aby przy druku nie było kolorowych zdjęć.
Podkładki pomimo współczesnych gazet chciałam utrzymać w klimacie retro.
Przypomniałam sobie o serwetce z paryskim gazeciarzem , która leżała dość długo w zakamarkach kredensu i stwierdziłam , że będzie idealna.Wstępnie miałam podmalować tło pod chłopcem ale jednak z tego zrezygnowałam.
Dzięki temu chłopiec wygląda trochę jak duch przeszłości.Wspomnienie dawnych , minionych dni połączonych z nowoczesnością.
Dla urozmaicenia dodałam jeszcze stare francuskie grafiki.Moim zdaniem pasują idealnie.
I tak powstało połączenie : przyjemne z pożytecznym.Kawka + prasówka ;)
A jak Wam się podobają ? Dobry pomysł ? 
Zapraszam do galerii.
Pozdrawiam serdecznie , Basia.










5 komentarzy:

Unknown pisze...

Idealne do kawki porannej i nie tylko:)

Renata pisze...

O matko, jakie piękne! Pozdrawiam.

galeria-inspiracji-magdy pisze...

Superowe!! Bardzo przypadły mi do gustu !

Basia Zernek pisze...

Dziękuję. Miło mi :)

Basia Zernek pisze...

Dziękuje bardzo za propozycję , ale tak jak jest mi bardzo odpowiada.
Pozdrawiam :)

.

Wszystkie zdjęcia prac są mojego autorstwa.Możesz je udostpniać bez mojej zgody. Pamiętaj jednak, żeby podać ich źróło :) Chcesz wzorować się na moim projekcie - zostaw przy swojej pracy link do tego bloga.Pozdrawiam :)

.

.
.