Stronyhttps://allegro.pl/uzytkownik/Bella_Luna2

Follow me :)

wtorek, 21 stycznia 2014

Metalowa skrzynka - Dama w ogrodzie - Decoupage

Witam Was w tym "ślicznym" styczniowym dniu.
Aura ostatnio nas nie rozpieszcza niestety.Na zewnątrz jest szaro , buro i ponuro.
Pogoda typowo barowa ...
Postanowiłam więc , że na mojej metalowej skrzynce będzie królować wiosna :)
Pierwotnie  była czarna jak smoła.
Zastanawiałam się jakby ją ozdobić. Miałam na nią dużo pomysłów.
Wymyśliłam sobie paski - zawsze chciałam w ten sposób ozdobić jakiś przedmiot.
Stwierdziłam , że skrzyneczka będzie do tego wprost idealna.
Wieczko ozdobiłam wizerunkiem wiktoriańskiej damy i krzewami kwiatów.
Jej postać dosłownie wyłania się zza nich tak jakby dama spacerowała po pięknym ogrodzie.
Tło było kremowe.Ożywiłam je troszkę nakrapiając je odcieniami zieleni.
Spód jak już wspomniałam wcześniej jest pasiasty.
Brzeg ozdabiają perłowe reliefy.Środek wykleiłam dwoma odcieniami filcu i sznureczkiem.
Całość oczywiście wylakierowana lakierem bezbarwnym z połyskiem.
I tak oto czarna metalowa skrzynka zmieniła się w kolorową namiastkę wiosny zimą.
Mam nadzieję , że przypadła Wam do gustu i choć troszkę ubarwiła ten szary dzień :)
Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do galerii , Basia.












4 komentarze:

Renata pisze...

Pięknie ją ozdobiłaś, paski dodają jej uroku. Pozdrawiam.

Żeby było kolorowo pisze...

Wspaniała skrzynia i kolory zupełnie na przekór zimie :)

Basia Zernek pisze...

Dziękuję bardzo , pozdrawiam :)

Basia Zernek pisze...

Miło mi , że Ci się podoba - dokładnie tak :)

.

Wszystkie zdjęcia prac są mojego autorstwa.Możesz je udostpniać bez mojej zgody. Pamiętaj jednak, żeby podać ich źróło :) Chcesz wzorować się na moim projekcie - zostaw przy swojej pracy link do tego bloga.Pozdrawiam :)

.

.
.