Stronyhttps://allegro.pl/uzytkownik/Bella_Luna2

Follow me :)

wtorek, 4 lutego 2020

Pudełko na prezenty ślubne - czerwona róża, czerwona wstążka i perłowe reliefy.Decoupage

Witajcie :)


Takie pudełko na prezenty ślubne wykonałam jakiś czas temu.
Przeoczyłam je i zapomniałam zaprezentować.
Być może ktoś z Was ma w planach uroczystość zaślubin i chciałby w niebanalny sposób zapakować upominki dla Pary Nowożeńców -- zapraszam do kontaktu.
Chętnie wykonam podobny projekt :) 

Pozdrawiam serdecznie , Basia.









3 komentarze:

ToiOwo pisze...

Piękne wykonanie :)

szczypce kuchenne pisze...

wygląda przepięknie

Anonimowy pisze...

Piękna, bardzo czysta i elegancka praca! Fajnie wyszły te reliefy :) Jaką konturówką robione?

.

Wszystkie zdjęcia prac są mojego autorstwa.Możesz je udostpniać bez mojej zgody. Pamiętaj jednak, żeby podać ich źróło :) Chcesz wzorować się na moim projekcie - zostaw przy swojej pracy link do tego bloga.Pozdrawiam :)

.

.
.