Stronyhttps://allegro.pl/uzytkownik/Bella_Luna2

Follow me :)

czwartek, 14 listopada 2013

Kolekcja moich pluszowych miśków.


Tym razem nie będzie o decoupage.
Chciałam Wam przedstawić moją " misiarnię " 
Zawsze lubiłam miśki i pewnego dnia postanowiłam , że będę je kolekcjonować.
Nie jestem pewna ale zaczęło się chyba od misia zakupionego na lotnisku w Hurghadzie.
BTW jest z nim związana śmieszna sytuacja.
Natalkę deczko zaskoczyły - parę lat temu
 ( jak drogowców zima ... ;) )
Święta Bożego Narodzenia.
Zapomniała o kupnie prezentu dla mnie... mimo wszystko pod choinką czekała na mnie paczuszka od niej.
Co znalazłam w środku ? właśnie tego misia :) 
Śmiechu było co niemiara jak to Natalka sprytnie wybrnęła z niezręcznej sytuacji :D
Wiedziała , że ten miś na pewno wywoła uśmiech na mojej twarzy.
Na następną gwiazdkę dostałam od niej Zuzię - wspomniałam o tym delikatnie w " liście "do Świętego Mikołaja a raczej panny Mikołajowej ;)
Resztę miśków kupiłam sobie sama.
Większość w Second Handach ,
a czasem gdy jestem z wizytą w moim ulubionym mieście Krakowie
( w Galerii Bukowski )
Nie ma to jak samemu sprawiać sobie małe przyjemności
i rozpieszczać swoje wewnętrzne dziecko :)

Do napisania tego posta skłoniła mnie wizyta na blogu
Roszpunka

właścicielka tego bloga robi własnoręcznie śliczne miśki.
Może się kiedyś na jakiegoś skuszę ?
jeśli tylko znajdę miejsce a coraz go mniej w moim pokoju.

Pozdrawiam cieplutko , Basia.






Miś był modelem  sesji zdjęciowej
 " londyńskiej "walizki 



Miś z Hurghady o którym wspomniałam wcześniej.



Zuzia i Czesław - kolejne prezenty gwiazdkowe od Natalki :)







Śpiący miś przyjechał z Krakowa z Galerii Bukowski 
tam to dopiero są misie :)





Jeden z misiaczków siedzi ze mną przy komputerze.
Nasz nowy domownik kiciuś Grey też go bardzo polubił.. :)
Czasem od tej miłości misek jest cały mokry.


Kotek najwyraźniej szuka mleka :)






10 komentarzy:

babajaga05.blogspot.com pisze...

Misiaczki słodkie, niezła kolekcja, pozdrawiam.

Anonimowy pisze...

Piękna kolekcja! Aż ciężko wybrać tego naj - a zresztą po co wybierać? Wszystkie świetne!

Basia Zernek pisze...

Też mam z tym problem :)
Dziękuję za odwiedziny , pozdrawiam :)

Basia Zernek pisze...

Dziękuję za odwiedziny , pozdrawiam :)

Edyta pisze...

Niesamowity misiowy zbiór i bardzo ciekawy blog. Dziękuję za udział w candy. pozdrawiam.

Roszpunka pisze...

Świetne są :) Ja kocham każdego misia nie tylko te własnymi rękami zrobione:) I nieskromnie się pochwalę że Pani Bukowska Roszpunkowego misia też już Kupiła :):) Pozdrawiam i Dziękuję za zaproszenie będę zaglądać :):)

Basia Zernek pisze...

Dziękuję :)
Trzymam za siebie kciuki , pozdrawiam :)

Basia Zernek pisze...

Dziękuję.Wow ! tylko pozazdrościć - będzie mi ogromnie miło :)
Pozdrawiam :D

lamusinska pisze...

Podczas ostatnie wizyty w SH tez nie mogłam sie powstrzymać i przygarnęłam uroczego miśka w kraciastych spodniach:)

Basia Zernek pisze...

Widzę trafił swój na swego :)
Pozdrawiam serdecznie :)

.

Wszystkie zdjęcia prac są mojego autorstwa.Możesz je udostpniać bez mojej zgody. Pamiętaj jednak, żeby podać ich źróło :) Chcesz wzorować się na moim projekcie - zostaw przy swojej pracy link do tego bloga.Pozdrawiam :)

.

.
.