Stronyhttps://allegro.pl/uzytkownik/Bella_Luna2

Follow me :)

piątek, 11 października 2013

Walizka stary Londyn - Decoupage

Niedawno wybrałam się na bytomski Jarmark Staroci.
Wspomniałam o tym w poście o lampkach nocnych.
Oprócz lampek kupiłam też niedużą starą walizkę.
Była w dość opłakanym stanie.
Dodatkowo ktoś okleił brzegi szarą taśmą klejącą .
Nie bardzo wiem po co ? 
Pozbyłam się taśmy , pomalowałam brązowym akrylem.
Kiedyś tam ozdobiłam podobną walizkę w klimatach paryskich.
Tym razem postanowiłam uwiecznić fragment Londynu.
Nigdy nie byłam w tym mieście ale bardzo chciałabym 
kiedyś się wybrać z wizytą.
Perhaps we will see ...

Wracając do walizeczki.
Pomalowałam ją akrylem  - pastelowa orchidea.
Ozdobiłam wizerunkami Big Bena , Tower Bridge  ,
dodałam kilka grafik oraz róże.

Środek walizki wykleiłam kartkami 
angielskiej powieści - dodałam też swoją wizytówkę ;)

Całość pokryłam lakierem z połyskiem.
Do uchwytu dowiązałam kokardki ze sznurka.

I gotowe :)

Można już w niej przechowywać ulubione książki ,
korespondencję , pamiątki i co się tam komu zamarzy.

See you soon , Basia :)











3 komentarze:

urtica1 pisze...

Basiu świetny pomysł, a walizka cudo po prostu. Pozdrawiam i miłego weekendu życzę :)

babajaga05 - decoupage i inne ... pisze...

Piękna walizka, teraz to już tylko spakować się i jechać do Londynu, pozdrawiam.

Basia Zernek pisze...

Dziękuję dziewczyny , pozdrawiam :)

.

Wszystkie zdjęcia prac są mojego autorstwa.Możesz je udostpniać bez mojej zgody. Pamiętaj jednak, żeby podać ich źróło :) Chcesz wzorować się na moim projekcie - zostaw przy swojej pracy link do tego bloga.Pozdrawiam :)

.

.
.