Stronyhttps://allegro.pl/uzytkownik/Bella_Luna2

Follow me :)

wtorek, 12 listopada 2013

Stary młynek do kawy - biel , pismo i róże - Decoupage.


Słońce obudziło mnie zaglądając przez okno…
Nowy dzień… to co było wczoraj, minęło…
Co przyniesie?
Nie wiem, ale wierzę…
Łagodny wiatr kołysze firankę…
otula moje ciało…
Cisza i tylko cichy świergot ptaków…
i czarna, poranna kawa…
raj…

Jeśli już mowa o kawie to chciałam Wam zaprezentować 
stary młynek do mielenia kawy.
Pierwotnie miał zupełnie inny kolor.
Ozdobiłam go w beżach oraz serwetką z różami.
Kompletnie mi się nie podobały te połączenia.
Więc w ruch poszedł papier ścierny...
Tym razem pomalowałam go białą farbą.
Za pomocą transferu przeniosłam 
na jego ścianki stare pismo.
Dodałam róże.Górny i dolny brzeg okleiłam 
biała koronką.
Uchwyty i brzeg lekko pocieniowałam na szaro.
Teraz prezentuje się znacznie lepiej.
Już dawno ozdabia inną kuchnię,

Tak naprawdę to ozdabiałam go "wieki " :) temu
i całkiem o nim zapomniałam.
Przeglądając pliki na moim komputerze natknęłam  się na 
jego zdjęcia  przypadkiem.
Uznałam , że warto go zaprezentować.
A niech ma swoje pięć minut :)

Pozdrawiam serdecznie , Basia.












3 komentarze:

Oskar pisze...

slicznie- cudo.
pozdrawiam

babajaga05.blogspot.com pisze...

Piękna praca! Pozdrawiam.

Basia Zernek pisze...

Dziękuję ślicznie , pozdrawiam :)

.

Wszystkie zdjęcia prac są mojego autorstwa.Możesz je udostpniać bez mojej zgody. Pamiętaj jednak, żeby podać ich źróło :) Chcesz wzorować się na moim projekcie - zostaw przy swojej pracy link do tego bloga.Pozdrawiam :)

.

.
.