Stronyhttps://allegro.pl/uzytkownik/Bella_Luna2

Follow me :)

piątek, 15 listopada 2013

Herbaciarka - dziewczynka z bukietem kwiatów - Decoupage.

Jak już pewnie niejednokrotnie wspomniałam bardzo lubię klimaty retro.
Przeglądając internet natrafiłam na piękną fotografię przedstawiającą 
dziewczynkę trzymającą bukiet kwiatów.
Bardzo mi się spodobała.
Zdobyłam drewnianą herbaciarkę i uznałam , że ta fotografia
będzie idealnym uzupełnieniem.
Tak jak w przypadku ozdabiania herbaciarki z dziećmi 
pod parasolem stwierdziłam iż wystarczy pomalować
tylko górę wieczka.
Chciałam aby herbaciarka była bardzo skromna 
i prosta.
Wokół fotografii i brzegu wieczka domalowałam złote delikatne 
reliefy.
Wierzch fotografii pokrywa siateczka spękań 
aby herbaciarka wydawała się bardziej wiekowa.

Ostatnio przeglądając pliki na moim komputerze 
znajduję swoje stare prace.
Tak było i tym razem.

Znalazłam zdjęcia herbaciarki którą ozdabiałam dość dawno temu.
Teraz przyszedł czas aby ją zaprezentować.

Mam nadzieję , że przypadła Wam do gustu .
Kiedyś już komuś wpadła  "w oko"  i uprzyjemnia czas 
porannej bądź popołudniowej aromatycznej herbaty.

Tych plików nie przeglądam sobie z nudów.
Muszę powymieniać stare zdjęcia w postach.
Jeszcze na niektórych uchował się stary znak wodny z poprzedniej nazwy bloga.
Więc mam troszkę pracy z przeróbkami a przy okazji znajduje starocie :) 

Pozdrawiam serdecznie , Basia.













Brak komentarzy:

.

Wszystkie zdjęcia prac są mojego autorstwa.Możesz je udostpniać bez mojej zgody. Pamiętaj jednak, żeby podać ich źróło :) Chcesz wzorować się na moim projekcie - zostaw przy swojej pracy link do tego bloga.Pozdrawiam :)

.

.
.