Stronyhttps://allegro.pl/uzytkownik/Bella_Luna2

Follow me :)

poniedziałek, 1 kwietnia 2019

Jak Feniks z popiołów - Destroyers

Witajcie :) 
Dzisiaj dwie prace w metalowych klimatach.
Podczas tego weekendu miałam okazję być gościem fajnego wydarzenia jakim był Helicon Metal Festival II - więcej o nim Tutaj 
 Przed wyjazdem postanowiłam w imieniu zespołu Destroyers , który po prawie 30-stu latach miał okazję zaśpiewać swoje utwory dla metalowej publiczności wykonać prezenty dla  organizatora festiwalu oraz człowieka , który zasiał w jego głowie pomysł zaproszenia w/w zespołu na to wydarzenie.
Na albumie pojawił się ognisty ptak , archiwalne zdjęcia chłopaków z zespołu oraz muzyczne atrybuty.Skrzynkę ozdobiłam efektem metalu ( no w końcu dla metalowca ;) ) innym ognistym ptakiem oraz dodałam informację z jakiej okazji został przyozdobiony.
Do skrzynki przed podarowaniem został włożony odpowiedni trunek a album za jakiś czas pewnie zostanie zapełniony fotkami z koncertu.
Impreza była bardzo udana.
Cieszę się , że i ja dołożyłam małą cegiełkę od siebie oraz , że wywołałam uśmiech na twarzach obdarowanych .



Zapraszam do galerii.
Pozdrawiam serdecznie , Basia.


Album na zdjęcia 













Skrzynka na "wodę ognistą "









1 komentarz:

Anonimowy pisze...

To jest publiczne ogłoszenie dla każdego, kto chce sprzedać nerkę, mamy pacjentów, którzy potrzebują przeszczepu nerki, więc jeśli jesteś zainteresowany sprzedażą nerki, skontaktuj się z nami na nasz e-mail na iowalutheranhospital@gmail.com
Możesz również zadzwonić lub napisać do nas na WhatsApp pod numerem +1 515 882 1607.

UWAGA: Twoje bezpieczeństwo jest gwarantowane, a nasz pacjent zgodził się zapłacić dużą kwotę pieniędzy każdemu, kto zgodzi się na oddanie nerki, aby je uratować. Mamy nadzieję usłyszeć od ciebie, abyś mógł uratować życie.

.

Wszystkie zdjęcia prac są mojego autorstwa.Możesz je udostpniać bez mojej zgody. Pamiętaj jednak, żeby podać ich źróło :) Chcesz wzorować się na moim projekcie - zostaw przy swojej pracy link do tego bloga.Pozdrawiam :)

.

.
.