Stronyhttps://allegro.pl/uzytkownik/Bella_Luna2

Follow me :)

środa, 17 lipca 2019

Pudełko na prezenty ślubne - serce z elementami czerwieni - Decoupage.

Witajcie :) 
Niedawno moja znajoma wybierała się na ślub.
Poprosiła mnie o ozdobienie pudełka na prezenty ślubne.Z ochotą zabrałam się do pracy.
Wykorzystałam do tego pudełko w kształcie serca , farby akrylowe , konturówkę .W wiadomości od niej otrzymałam kilka zdjęć.Miałam wybrać jedno , które uznam za najbardziej odpowiednie.Spodobało mi się bardzo to przy Rezydencji. Fotkę przeniosłam na wieczko za pomocą transferu.Dodałam reliefy i trzy kryształki.Wieczko oplotłam czerwoną wstążką dopasowaną kolorystycznie do sukni przyszłej Panny Młodej.
Pudełko zostało już wręczone.Mam nadzieję , że przypadło do gustu Nowożeńcom i będzie miłą pamiątką tego uroczystego dnia.

Zapraszam do galerii.
Miłego wieczorku , Basia.












3 komentarze:

OdnowionaJa pisze...

Bardzo pięknie ozdobione pudełko, pewnie się spodobało. :) Pozdrawiam. :)

Craftfanka pisze...

Prześliczna praca:)

FOOTBALL 88KH pisze...

Your Site is very nice, and it's very helping us this post is unique and interesting, thank you for sharing this awesome information. and visit our blog site also.
ភ្នាល់បាល់​អនឡាញ

.

Wszystkie zdjęcia prac są mojego autorstwa.Możesz je udostpniać bez mojej zgody. Pamiętaj jednak, żeby podać ich źróło :) Chcesz wzorować się na moim projekcie - zostaw przy swojej pracy link do tego bloga.Pozdrawiam :)

.

.
.