Stronyhttps://allegro.pl/uzytkownik/Bella_Luna2

Follow me :)

czwartek, 28 marca 2019

Dwie stare walizki w beżach i złoceniach - Paryż i herbata - Decoupage.

Witajcie :) 
Dzisiaj chciałabym zaprezentować Wam dwie walizki.
Na specjalne życzenie w beżach i francuskich klimatach retro.
Miały być beże , wieże Eiffla oraz herbaciane atrybuty.
Z wielką ochotą zabrałam się do pracy.
Walizki pomalowałam jasnymi akrylami dodałam starofrancuskie grafiki ( transfer )  oraz kolorowe z w/w atrybutami.Wokół grafik przy pomocy konturówki namalowałam odręcznie reliefy.
Postarzyłam je potem suchym pędzlem i porporiną . Wcześniej zostały polakierowane wieloma warstwami lakieru bezbarwnego.Gdzieniegdzie dodałam przetarcia i gotowe :) 
Coś mi podpowiada , że pojawią się jako rekwizyty sesji zdjęciowych - przyszły właściciel robi piękne zdjęcia portretowe.
Mam nadzieję , że przypadły mu do gustu a także , że i Wam się spodobają.

Zapraszam do galerii.
Pozdrawiam serdecznie , Basia.



Walizka nr 1.









Walizka nr.2 







1 komentarz:

Achima Abelard pisze...

We willen graag de uitzonderlijke service erkennen die we tijdens het hele herfinancieringsproces hebben ontvangen. De professionaliteit en kennis van de heer Pedro van de leningmaatschappij was indrukwekkend en werd echt gewaardeerd. De heer Pedro is een betrouwbare leningfunctionaris. In het verleden hebben we ervaring met verschillende andere banken en vonden we het proces frustrerend en vervelend. De heer Pedro deed het onmogelijke om ervoor te zorgen dat aan al onze behoeften werd voldaan en dat alles grondig en efficiënt werd afgehandeld. We hebben en zullen hem in de toekomst blijven aanbevelen.” Mr Pedro Contact E-mail:
pedroloanss@gmail.com WhatsApp+1-510-854-9661

.

Wszystkie zdjęcia prac są mojego autorstwa.Możesz je udostpniać bez mojej zgody. Pamiętaj jednak, żeby podać ich źróło :) Chcesz wzorować się na moim projekcie - zostaw przy swojej pracy link do tego bloga.Pozdrawiam :)

.

.
.