Stronyhttps://allegro.pl/uzytkownik/Bella_Luna2

Follow me :)

sobota, 2 marca 2019

Osiemnastka w stylu glamour - róże vintage wśród kryształków i brokatu.Decoupage.

 Witajcie :)
Po raz pierwszy miałam okazję ozdabiać pudełko na osiemnastkę.
Niedawno skontaktowała się ze mną przemiła osoba , która zapragnęła wręczyć swojej siostrze prezent z okazji 18-stki. Odnalazła wśród ogromu blogów rękodzielniczych akurat mój.
Bardzo jej się spodobały moje prace.
Zażyczyła sobie abym  dla niej ozdobiła okrągłe pudełko w stylu glamour z różami oraz różowymi dodatkami.
Z największą przyjemnością zabrałam się do pracy.
Wybrałam jedne z moich ulubionych róż vintage i ozdobiłam nimi wieczko.Zamiast transferów imię i datę zamknęłam w śliczną tekturową ramkę , która pomalowałam dla kontrastu czarną farbą.Do kompletu dołożyłam napis oraz liczbę osiemnaście.Domalowałam odręcznie czarne reliefy.Wszystkie czarne elementy oprószyłam błyszczącym pyłkiem.Niestety bardzo trudno uwiecznić na zdjęciu mieniące się brokatem dodatki więc musicie mi uwierzyć na słowo ;)
Boki pudełka oplata różowa wstążka wraz z taśmą z kryształków.
Przegródki jak zwykle wypełniłam organzą oraz wsunęłam w nie bileciki.
Gotowe.


Zapraszam do galerii.
Pozdrawiam serdecznie , Basia




















2 komentarze:

miss-cherry pisze...

Śliczne. Bardzo mi się podoba. Podziwiam.

aga-craft pisze...

Fantastyczna praca :) śliczna i pieknie wykonana :)

.

Wszystkie zdjęcia prac są mojego autorstwa.Możesz je udostpniać bez mojej zgody. Pamiętaj jednak, żeby podać ich źróło :) Chcesz wzorować się na moim projekcie - zostaw przy swojej pracy link do tego bloga.Pozdrawiam :)

.

.
.