Stronyhttps://allegro.pl/uzytkownik/Bella_Luna2

Follow me :)

wtorek, 12 kwietnia 2016

Etui na okulary czerń , biel , róże i odrobina grafitu.Decoupage.

Witajcie :) 
Dziękuję ślicznie za ciepłe przyjęcie kufra wspomnień.
Nie wiem dlaczego nie na wszystkie komentarze mogę odpowiedzieć bezpośrednio pod więc dziękuję jeszcze ogólnie teraz.
Tyle spraw technicznych ;) 
Dość długo leżało sobie u mnie etui na okulary.Pomalowałam go tylko na biało i odłożyłam w oczekiwaniu na wenę.
Niedawno spojrzałam na niego łaskawszym okiem.
Wymyśliłam sobie , że ozdobię go w bieli i czerni.Granicą miedzy tymi dwoma kolorami jest grafitowy fragment serwetki.Te trzy barwy byłyby dość smutne ożywiłam je dwiema różami.
Spód etui pomalowałam na czarno.
I zaczęło się lakierowanie.Wylakierowałam go na taki błysk , że musiałam się nieźle nagimnastykować aby robiąc mu fotki nie odbijała się w nim cała okolica łącznie ze mną :) 
Udało się.

Jak zwykle zapraszam do galerii.
Polecam również inne posty.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia , Basia.











Brak komentarzy:

.

Wszystkie zdjęcia prac są mojego autorstwa.Możesz je udostpniać bez mojej zgody. Pamiętaj jednak, żeby podać ich źróło :) Chcesz wzorować się na moim projekcie - zostaw przy swojej pracy link do tego bloga.Pozdrawiam :)

.

.
.