Stronyhttps://allegro.pl/uzytkownik/Bella_Luna2

Follow me :)

piątek, 15 kwietnia 2016

Świece decoupage - róże , konwalie oraz zakochana para.

Witajcie :) 
W związku z tym , że zdekupażować można prawie wszystko postanowiłam , że spróbuję ozdobić coś innego niż skrzyneczki , kuferki i inne drewniane przedmioty.
Wpadł mi do głowy pomysł aby ozdobić tą techniką świece.
Zakupiłam na razie trzy gładkie świece na próbę.
Poczytałam kilka poradników i zabrałam się do pracy.
Przejrzałam swój zbiór serwetek. Waniliową ubrałam w róże , anty tabak w bukiety konwalii a białą zwykłą przyozdobiłam parą dzieciaczków.
Z braku odpowiednich preparatów pod ręką wybrałam metodę na suszarkę do włosów ;) 
Serwetki bardzo ładnie się wtopiły , ale dla spokojności  pokryłam je jeszcze dwoma warstwami Art Medium.Przy różach dodałam kilka kropel brokatową konturówką , przy konwaliach maleńkie pasmanteryjne kwiatuszki a przy serwetce z dziećmi domalowałam leciutko granicę łączenia serwetki.
Świece zapakowałam w przeźroczysty celofan aby ich aromat zbyt szybko się nie ulotnił.
Jak myślicie ?  chyba jak na nowicjuszkę to całkiem nieźle się prezentują :) 


Zapraszam do galerii.
Polecam również inne moje posty.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia , Basia.











Brak komentarzy:

.

Wszystkie zdjęcia prac są mojego autorstwa.Możesz je udostpniać bez mojej zgody. Pamiętaj jednak, żeby podać ich źróło :) Chcesz wzorować się na moim projekcie - zostaw przy swojej pracy link do tego bloga.Pozdrawiam :)

.

.
.