Stronyhttps://allegro.pl/uzytkownik/Bella_Luna2

Follow me :)

sobota, 9 kwietnia 2016

Skrzynia / kufer wspomnień na początek pięknej , nowej drogi życia - Decoupage.

Witajcie :) 
Dziękuję ślicznie za przemiłe słowa pod poprzednim postem.
Tak jak obiecałam kolejna ślubna propozycja.
Tym razem bardzo świeżutka i pachnąca nowością.
Pewna przemiła osoba poprosiła mnie o ozdobienie dość dużej skrzyni na prezenty ślubne.
Po uroczystości z powodzeniem będzie służyć jako kufer wspomnień.
Wedle życzenia "ubrałam " ją w rozmyte róże i beże z odrobina bieli.
Kanwą i tłem do zdjęć jest papier , który wydał mi się idealny na taką okazję.
Są na nim i stare listy , kałamarze , wieczne pióra , notesy.
Rozplanowałam fotografie oraz świetną karykaturę , którą umieściłam obok zdjęcia.
Młodzi aż promienieją na nich radością.
Mam nadzieję i tego im też życzę aby ta radość towarzyszyła im przez całą wspólną drogę :) 
Skrzynia już została wręczona więc można się pochwalić co z resztą czynię.

Zapraszam do galerii.
Polecam też inne moje posty i życzę miłego dnia , Basia.











Brak komentarzy:

.

Wszystkie zdjęcia prac są mojego autorstwa.Możesz je udostpniać bez mojej zgody. Pamiętaj jednak, żeby podać ich źróło :) Chcesz wzorować się na moim projekcie - zostaw przy swojej pracy link do tego bloga.Pozdrawiam :)

.

.
.