Stronyhttps://allegro.pl/uzytkownik/Bella_Luna2

Follow me :)

wtorek, 20 maja 2014

Walizka - stare karty pocztowe i jeszcze starsze pismo - Decoupage.

Witajcie :)
Ostatnio często mam okazję ozdabiać stare kartonowe walizki.Wcale nie jestem z tego powodu zmartwiona ponieważ  baaardzo to lubię :) Podczas poszukiwania odpowiedniej walizki i moja prywatna kolekcja powiększyła się o dwie nowe zdobycze , które nie zostaną ozdobione gdyż są zachowane w tak dobrym stanie , że byłaby to prawie profanacja.
Ale wracając do rzeczonej walizki.Otrzymałam zamówienie od przemiłej osoby na taką właśnie walizkę.
Miała być w tonacji brązu i beżu ozdobiona jedynie starym pismem oraz starymi widokówkami - kartami pocztowymi.Bez motywów kwiatowych.
Znalazłam odpowiednią .Potrzebne mi było jeszcze stare , odręczne pismo.Przeszukałam czeluście internetu i  ... bingo! Myślę sobie to będzie idealne.
Posłużyło mi do ozdobienia boków i tyłu walizki.
Przód czyli wieko przedstawia  arkusz szarego papieru z przewiązaną jutowym sznurkiem starą kartą pocztową .
      Czasem bywając na różnych targach staroci kupuję stare karty pocztowe i widokówki.
Teraz bardzo się przydały i są świetnym uzupełnieniem całości.
Aby walizka wydawała się jeszcze starsza boki pocieniowałam brązem .
Całość pokryłam bezbarwnym lakierem z połyskiem.
Do rączki dowiązałam kokardki ze sznurka.
Środka tym razem nie wyklejałam ponieważ był zachowany w bardzo dobrym stanie i nie było takiej potrzeby.
Do walizki dołączyłam dwa oryginalne kluczyki.
Nowa właścicielka będzie mogła bez obawy , że niepowołane osoby zajrzą do wnętrza walizki przechowywać tam swoje skarby :)
Zastanawiałam się na początku jaką funkcje będzie pełnić walizka.Jeśli będzie małym kufrem to wieko ozdobiłam tak aby wzór można było podziwiać z góry.
Jeśli będzie stała pionowo to tył jest zaprojektowany  tak aby widokówki  nie prezentowały się " do góry nogami " :)
Z e-maila  wiem , że Pani Agata jest bardzo zadowolona z efektu mojej pracy.
Mam nadzieję , że i Wam kolejna  " moja " walizka przypadła do gustu.
Tym razem na plener sesji wybrałam bytomski Park Miejski im .Franciszka Kachla.
Polecam wirtualny spacer Tutaj 
Tak na marginesie moje ulubione miejsce wiosennych , letnich i jesiennych spacerów.
Zapraszam Was również do galerii .
Pozdrawiam serdecznie , Basia.




  
W plenerach  "towarzyszyła " mi również Zuzia 
- misia , którą dostałam jakiś czas temu w prezencie gwiazdkowym 
od Natalki.
Powiększyła kolekcję moich pluszowych miśków.
Miśka od Miśki :) 













3 komentarze:

dalkini pisze...

wszystkie walizki w Twoim wykonaniu są piękne, pozdrawiam

Unknown pisze...

Wszystkie walizki, które tu widziałam są śliczne, ale ta jest genialna!

Basia Zernek pisze...

Miło mi to czytać :) Pozdrawiam :)

.

Wszystkie zdjęcia prac są mojego autorstwa.Możesz je udostpniać bez mojej zgody. Pamiętaj jednak, żeby podać ich źróło :) Chcesz wzorować się na moim projekcie - zostaw przy swojej pracy link do tego bloga.Pozdrawiam :)

.

.
.