Stronyhttps://allegro.pl/uzytkownik/Bella_Luna2

Follow me :)

środa, 21 maja 2014

Szkatułka - pudełeczko - ornamenty i czerwone róże - Decoupage.

 Witajcie :)
Nastał nam taki piękny słoneczny maj - nareszcie :)
Wszędzie w ogrodach , parkach i lasach mnóstwo soczystej zieleni i pięknego kwiecia.
Więc i moje prace rozkwitły wszelkimi odmianami róż.
Róże to przecież królowe kwiatów a ja je po prostu bardzo lubię.
Nie tylko oglądać , dostawać zresztą też :)
Podejrzewam , że wiele kobiet tak ma i w związku z tym w takim różanym klimacie ozdobiłam nieduże drewniane pudełeczko.
Wykorzystałam w tym celu serwetkę - ornamenty + pąki czerwonych róż.
Listki wydawały mi się jakieś takie smutne więc podmalowałam je troszkę seledynem.
Środek jest w jasnej tonacji ecru.
Wieczko od spodu również zyskało dwie róże.
Brzegi przyciemniłam delikatnie brązem a narożniki pocieniowałam bituminą.
W pudełeczku można przechowywać ulubioną biżuterię czy jakieś inne przydasie :)
Naturalnie zapraszam do galerii.
Pozdrawiam i życzę miłego , majowego popołudnia, Basia.















11 komentarzy:

Unknown pisze...

Śliczne, też kocham róże. Niedługo Dzień Matki skrzyneczka w sam raz na taką okazję :)
Pozadrawiam

Basia Zernek pisze...

Dziękuję :) Też tak uważam .

Gonseczka- Basia pisze...

Cudowne pudełeczko :) Róże są przepiękne, czekam aż zakwitną w moim ogrodzie :)

Renata pisze...

Piękna skrzyneczka, na pewno będzie miłym prezentem! Pozdrawiam.

Unknown pisze...

Piekne. Zastanawiam sie czy ornamenty pod róża pochodza z serwetki?

MamaKinga pisze...

Wspaniała skrzyneczka taka delikatna, bardzo podoba mi sią tło z tymi ornamentami:)

Basia Zernek pisze...

Dziękuję :) Niebawem :)

Basia Zernek pisze...

Dziękuję bardzo :)

Basia Zernek pisze...

Dziękuję :) Tak, ornamenty to jest część serwetki ;)

Basia Zernek pisze...

Dziękuję :) Fakt serwetka jest bardzo wdzięczna :)

Anonimowy pisze...

witam z tej strony puck sie klania szkatulka wyglada przepieknie zreszta jak wszystkie pani prace. pozdrawiam i dozobaczenia.

.

Wszystkie zdjęcia prac są mojego autorstwa.Możesz je udostpniać bez mojej zgody. Pamiętaj jednak, żeby podać ich źróło :) Chcesz wzorować się na moim projekcie - zostaw przy swojej pracy link do tego bloga.Pozdrawiam :)

.

.
.