Stronyhttps://allegro.pl/uzytkownik/Bella_Luna2

Follow me :)

sobota, 24 maja 2014

Kwadratowy chustecznik w bieli - ornamenty i róże - Decoupage.


Witajcie :) 
Niedawno otrzymałam zamówienie od Halinki na kolejny chustecznik. Zamówienie jak zwykle było bardzo precyzyjne : biel + róże lub hortensje.Tym razem zamiast klasycznego prostokątnego miałam ozdobić nieduży , kwadratowy .Hortensje wykorzystam pewnie przy jakimś innym projekcie.Znów wybrałam piękne , różowe róże.W związku z tym , że Halinka otrzymała ode mnie poprzedni chustecznik z ornamentami i w tym do kompletu narożniki wykończyłam moją ulubioną serwetką.
Zauważyłam , że ta serwetka jest bardzo wszechstronna.
Niby ten sam wzór a jednak na tle różnych kolorów prezentuje się inaczej.
Dodałam cienie a górę , która wydawała się taka trochę pusta ozdobiłam dodatkowo perłowymi 
kuleczkami.W rogach domalowałam też dwa nieduże reliefy.
Chustecznik wylakierowałam na wysoki połysk.
Nowej właścicielce bardzo spodobał się efekt końcowy a Wy co o nim sądzicie ? 

Pozdrawiam serdecznie , Basia.










8 komentarzy:

Unknown pisze...

Jak zawsze piękne :) Ta serwetka już Twój styl rozpoznawczy, jak marka :) Pozdrawiam.

Basia Zernek pisze...

Miło mi , że Ci się podoba :) Pewnie jeszcze nie raz wykorzystam tę serwetkę ;)
Dziękuję za wizytę.

MamaKinga pisze...

Cudowny, klimatyczny i elegancki chustecznik, bardzo mi się podoba.

Szabeli pisze...

Zdecydowanie jest piękny. Bardzo romantyczny. Idealny do wykorzystania podczas wzruszających filmów.

Renata pisze...

Dużo się dzieje na tym chusteczniku, jest przepiękny. Te większe róże i różyczki są śliczne! Jestem ZACHWYCONA!!!

Basia Zernek pisze...

Dziękuję :) O tak ! racja , o tym nie pomyślałam :)

Basia Zernek pisze...

Cieszę się niezmiernie :) Dziękuję bardzo :)

Wiewiórka pisze...

Znów coś nowego i znów romantycznie....

.

Wszystkie zdjęcia prac są mojego autorstwa.Możesz je udostpniać bez mojej zgody. Pamiętaj jednak, żeby podać ich źróło :) Chcesz wzorować się na moim projekcie - zostaw przy swojej pracy link do tego bloga.Pozdrawiam :)

.

.
.