Follow me :)

czwartek, 8 maja 2014

Romantyczna walizeczka w stylu retro - Aniołek z lutnią - Decoupage.

Witam :)
Niedawno wpadła w moje ręce stara , nieduża walizeczka.
Wymyśliłam sobie , że ozdobię ją w moim ulubionym stylu - retro.Pierwotnie była koloru gorzkiej czekolady.
Pomalowałam ją akrylem w kolorze beżowym.Dawno nie ozdabiałam nic starymi nutami.
Stwierdziłam , że będą się nieźle komponować - kartki maja bardzo podobny kolor do podkładu którego użyłam.A i rozmiar arkusza był idealny.Jak nuty to i ornamenty z serwetki które ładnie "zamykają " narożniki.
Ozdobiłam kiedyś podobnie podkładki korkowe pod talerze. Można je obejrzeć Tutaj
Miałam jak poprzednio jako dodatek wykorzystać jakiś instrument lecz pomyślałam , że wypadałoby
urozmaicić nieco pracę i zamiast walizeczki dla melomana stworzyć coś bardziej romantycznego.
Myślałam aby na wieczku umieścić jakąś damę.
Przeszukując internet natrafiłam na uroczą grafikę dziewczynki - aniołka z lutnią.
Okazała się idealna.Wycięłam ją w kształcie owalu.Żeby było bardziej romantycznie dodałam te piękne różowe róże.Owal z dziewczynką zyskał wokół cienie żeby nadać mu trochę głębi.
Brzeg wykończyłam złotymi perełkami i delikatnymi reliefami.
Na grzbiecie walizeczki również pojawiły się róże i złote reliefy.
A tak prezentuje się gotowa walizeczka w której z powodzeniem można przechowywać stare pamiątki , zdjęcia a może nawet listy miłosne :)
Zapraszam do galerii i życzę miłego , majowego popołudnia.
Pozdrawiam serdecznie , Basia.


















W związku z tym , że na walizeczce pojawił się aniołek dodałam dla Was piękną piosenkę Magdy Femme :
"Rozmowa z Aniołem " - jedna z moich ulubionych.





.

Wszystkie zdjęcia prac są mojego autorstwa.Możesz je udostpniać bez mojej zgody. Pamiętaj jednak, żeby podać ich źróło :) Chcesz wzorować się na moim projekcie - zostaw przy swojej pracy link do tego bloga.Pozdrawiam :)

.

.
.