Stronyhttps://allegro.pl/uzytkownik/Bella_Luna2

Follow me :)

czwartek, 8 maja 2014

Romantyczna walizeczka w stylu retro - Aniołek z lutnią - Decoupage.

Witam :)
Niedawno wpadła w moje ręce stara , nieduża walizeczka.
Wymyśliłam sobie , że ozdobię ją w moim ulubionym stylu - retro.Pierwotnie była koloru gorzkiej czekolady.
Pomalowałam ją akrylem w kolorze beżowym.Dawno nie ozdabiałam nic starymi nutami.
Stwierdziłam , że będą się nieźle komponować - kartki maja bardzo podobny kolor do podkładu którego użyłam.A i rozmiar arkusza był idealny.Jak nuty to i ornamenty z serwetki które ładnie "zamykają " narożniki.
Ozdobiłam kiedyś podobnie podkładki korkowe pod talerze. Można je obejrzeć Tutaj
Miałam jak poprzednio jako dodatek wykorzystać jakiś instrument lecz pomyślałam , że wypadałoby
urozmaicić nieco pracę i zamiast walizeczki dla melomana stworzyć coś bardziej romantycznego.
Myślałam aby na wieczku umieścić jakąś damę.
Przeszukując internet natrafiłam na uroczą grafikę dziewczynki - aniołka z lutnią.
Okazała się idealna.Wycięłam ją w kształcie owalu.Żeby było bardziej romantycznie dodałam te piękne różowe róże.Owal z dziewczynką zyskał wokół cienie żeby nadać mu trochę głębi.
Brzeg wykończyłam złotymi perełkami i delikatnymi reliefami.
Na grzbiecie walizeczki również pojawiły się róże i złote reliefy.
A tak prezentuje się gotowa walizeczka w której z powodzeniem można przechowywać stare pamiątki , zdjęcia a może nawet listy miłosne :)
Zapraszam do galerii i życzę miłego , majowego popołudnia.
Pozdrawiam serdecznie , Basia.


















W związku z tym , że na walizeczce pojawił się aniołek dodałam dla Was piękną piosenkę Magdy Femme :
"Rozmowa z Aniołem " - jedna z moich ulubionych.





12 komentarzy:

Renata pisze...

Niesamowite są te Twoje walizki!!! Obłędne!

Unknown pisze...

Przepiękna.Zapraszam również na mojego bloga: manualnecuda.blogspot.com
Pozdrawiam.

Basia Zernek pisze...

Dziękuję ślicznie :)

Basia Zernek pisze...

Dziękuję bardzo :)
Zaglądam , zaglądam :)

Unknown pisze...

Mega klasa!!!

Gonseczka- Basia pisze...

Cudowna walizka:) Pięknie wykonania:)

Basia Zernek pisze...

Dziękuję :)

Basia Zernek pisze...

Miło mi , że się podoba :) Dziękuję :)

Anonimowy pisze...

witam pani basiu z tej strony anita puck sie klania walizeczka przepiekna a ta z 6 tego maja tez przecudowna pozdrawiam i dozobaczenia ;]

Anonimowy pisze...

Przepiękna...

Wiewiórka pisze...

Bardzo pięknie i zgrabnie to wszystko połączyłaś. Czy mogę sie trochę zainspirować na moją szkatułko walizeczkę? Zawsze zastanawiałam jak tradycyjne decou będzie sie trzymać na takim materiale...bo to chyba jakaś sztuczna skórka? Tu widać,że bardzo dobrze więc może i ja odważę się wreszcie na takie materiały.Pzdrawiam i dziękuję za odwiedziny na moim blogu

Basia Zernek pisze...

I ja dziękuję za wizytę :) Oczywiście nie ma problemu najmniejszego.Walizeczka jest chyba z prawdziwej skóry ale to żaden problem.Ozdabiałam też kuferki ze sztucznej skóry tzn. ekologicznej ;) i wszystko było w porządku.Pozdrawiam :)

.

Wszystkie zdjęcia prac są mojego autorstwa.Możesz je udostpniać bez mojej zgody. Pamiętaj jednak, żeby podać ich źróło :) Chcesz wzorować się na moim projekcie - zostaw przy swojej pracy link do tego bloga.Pozdrawiam :)

.

.
.