Stronyhttps://allegro.pl/uzytkownik/Bella_Luna2

Follow me :)

piątek, 19 lipca 2013

Podkładki pod talerze - nuty i skrzypce - Decoupage

Odwiedziłam jakiś czas temu zaprzyjaźniony antykwariat.
Kupiłam w nim stare oryginalne nuty.
Postanowiłam je wykorzystać do ozdobienia korkowych
podkładek pod talerze.
Narożniki ozdobiłam fragmentami serwetek.
Te same serwetki wykorzystałam kiedyś do ozdobienia 
podkładek  "weneckich ".
Zauważyłam , że daje to bardzo ciekawy efekt.
Podkładki dodatkowo ozdobiłam skrzypcami - bez tego wydawały się jakieś puste.
Brzegi pocieniowałam a całość została polakierowana błyszczącym lakierem 
z połyskiem.
Do kompletu ozdobiłam również deseczkę do krojenia.
Musze ją jeszcze jakoś ozdobić - być może kokardką ? 
I już mogą służyć jakiemuś melomanowi w uprzyjemnianiu 
posiłku , toż to uczta dla zmysłów :)

Mam nadzieje , że i Wam się spodobały.
Pozdrawiam , Basia.









Bonus :)





Brak komentarzy:

.

Wszystkie zdjęcia prac są mojego autorstwa.Możesz je udostpniać bez mojej zgody. Pamiętaj jednak, żeby podać ich źróło :) Chcesz wzorować się na moim projekcie - zostaw przy swojej pracy link do tego bloga.Pozdrawiam :)

.

.
.