Stronyhttps://allegro.pl/uzytkownik/Bella_Luna2

Follow me :)

środa, 22 stycznia 2014

Stary młynek do kawy - złote ornamenty - Decoupage.

Witajcie kochani ponownie :) 

Jakiś czas temu wpadł w moje rączki stary , drewniany młynek do kawy.
Kiedyś mielił aromatyczna kawkę.Teraz stał się dość zabytkowym bibelotem.
Wymyśliłam sobie , że będzie ozdobiony w bezach i złocie.
Po ozdabianiu podkładek z Audrey Hepburn - Tutaj uchowała mi się jeszcze jedna serwetka.
Wykorzystałam ją do ozdobienia wspomnianego młynka.
Brzegi pocieniowałam bituminą. Wokół ścianek domalowałam drobne złote reliefy.Metalowe elementy 
przetarłam złotą porporiną. Dało to całkiem ciekawy efekt.
Całość zabezpieczyłam lakierem bezbarwnym z połyskiem.
Młynek już raczej kawki nie zmieli ale może być całkiem ciekawą ozdobą kuchni być może cukierni , 
albo kawiarenki ... ;) 

Miłego wieczoru Wam życzę.
Pozdrawiam cieplutko , Basia.











6 komentarzy:

artistiko pisze...

Wygląda ślicznie :) Ma wspaniały klimat ta praca

Unknown pisze...

Bardzo efektowny młynek. Pozdrawiam i zapraszam do siebie
http://decoupajage.blogspot.com/

Renata pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Renata pisze...

Piękny i elegancki. pozdrawiam.

galeria-inspiracji-magdy pisze...

Świetny jest ! podobają mi się jego kolorki :)

Basia Zernek pisze...

Dziękuję wszystkim za tak miłe słowa.
Bardzo się cieszę , że spodobała Wam się moja praca :)
Pozdrawiam cieplutko.

.

Wszystkie zdjęcia prac są mojego autorstwa.Możesz je udostpniać bez mojej zgody. Pamiętaj jednak, żeby podać ich źróło :) Chcesz wzorować się na moim projekcie - zostaw przy swojej pracy link do tego bloga.Pozdrawiam :)

.

.
.