Follow me :)

wtorek, 10 grudnia 2013

Kanka na mleko - wiejskie klimaty - Decoupage

Przepraszam , że mnie tu tak długo nie było.
Troszkę zaabsorbowało mnie dopieszczanie nowych prac 
 i nie bardzo był czas aby tutaj coś napisać.
Niebawem będą nowości - muszę  tylko je dokończyć.
A tymczasem chciałam Wam zaprezentować kankę , którą ozdabiałam 
dość dawno temu.
Gdzieś mi umknęła i nie zaprezentowałam jej wcześniej.
Przypomniałam sobie o niej  gdyż w podobnych klimatach 
ozdabiałam przecież nie tak dawno chlebak.
Można go zobaczyć 

Kankę utrzymałam w wiejskich klimatach , bo stamtąd  w końcu pochodzi :)
Wieczko ozdabiają postarzające spękania... ;)
przetarcia i cienie.
Do uchwytów dowiązałam kokardki z rafii.
A boki to fragment wiejskiego ogródka - płotu.

Zapraszam do galerii.
Pozdrawiam serdecznie , Basia.











.

Wszystkie zdjęcia prac są mojego autorstwa.Możesz je udostpniać bez mojej zgody. Pamiętaj jednak, żeby podać ich źróło :) Chcesz wzorować się na moim projekcie - zostaw przy swojej pracy link do tego bloga.Pozdrawiam :)

.

.
.