Stronyhttps://allegro.pl/uzytkownik/Bella_Luna2

Follow me :)

piątek, 8 listopada 2013

Szkatułka - szarości i białe róże - Decoupage

" Szkatułka "

Wspomnienia zamykam
w małej szkatułce
tam gdzie chowam
wszystkie pamiątki
na kluczyk zasuwam, 
by nikt ich nie skradł
są cenne, cenniejsze niż złoto
bursztyny i inne klejnoty
dbam by na nich kurz nie osiadł
bo wtedy stracą swą wartość
bezużyteczne trafią
tam gdzie odpady trafiają...


Zdobyłam starą drewniana szkatułkę.Miała kolor ciemno brązowy.
Środek był koloru żółtego z mnóstwem przegródek...
Nie wiem jakie było jej przeznaczenie wcześniej.
 Pewnie przegródki służyły do przechowywania małej biżuterii.
Zlikwidowałam je , aby można w niej było schować większe przedmioty.
Środek wykleiłam szarym filcem.
Szkatułkę pomalowałam na biało.
Przejrzałam moją teczkę z papierami do decoupage 
i znalazłam jeden z moich ulubionych papierów ryżowych.
Białe róże i powoje na tle szarych ornamentów.
Wieczko ozdobiłam tym własnie papierem , boki pocieniowałam.
Domalowałam reliefy za pomocą białej konturówki.
Białą konturówką podkreśliłam też brzegi róż.
Ścianki boczne i tył ozdabia papier - nuty na białym tle oraz białe różyczki.
Z tyłu dodałam też oprócz róży transfer ozdobnej ramki.
Znalazłam ją w " kopalni " fantastycznych grafik 

Brzegi szkatułki przetarłam papierem ściernym 
aby ja trochę postarzyć.

W środku  na drugiej stronie wieczka jest nieduże lusterko.
Okleiłam je wokoło papierem z nutami - dodałam też w rogach różyczki.
Lusterko okleiłam tasiemką z drobnych białych kwiatuszków.
Domalowałam  białe delikatne reliefy.
Uchwyty szufladek przetarłam delikatnie srebrną pozłotą.

Szkatułka może jest niewielka , ale można w niej schować 
sporo swoich skarbów , które wiążą się pewnie z miłymi wspomnieniami
- jak w wierszu... " Szkatułka " 

Miłego wieczoru bądź dnia Wam życzę :)
Pozdrawiam serdecznie , Basia.












12 komentarzy:

Anonimowy pisze...

cóż mam napisać...jest tylko jedno słowo,które przychodzi mi na myśl...CUDNIE :)

Basia Zernek pisze...

Dziękuję ślicznie Anonimie :) Cieszę się , że się podoba.
Pozdrawiam :)

babajaga05 - decoupage i inne ... pisze...

Komódka jest cudowna, uwielbiam Twoje prace!!!

Basia Zernek pisze...

Dziękuję ślicznie :) Toż to miód dla moich oczu - takie komentarze dodają mi skrzydeł :)
Pozdrawiam serdecznie.

Donna Wilkes pisze...

Very romantic!

Basia Zernek pisze...

Thank you, very glad that you like it :)

galeria-inspiracji-magdy pisze...

Ale piękną szkatułka! lubię nuty, róże i szarości :) świetna .

Pozdrawiam:)

Ewa pisze...

Bardzo stylowa :) , mistrzowskie wykonanie!

Basia Zernek pisze...

Dziękuję , bardzo mi miło :) Na żywo jest trochę jaśniejsza - moje ulubione klimaty.
Pozdrawiam :)

Basia Zernek pisze...

Dziękuję , bardzo mi miło :) Właśnie takie lubię najbardziej.
Pozdrawiam :)

Anonimowy pisze...

Basiu dziękuję za miłe ogladanie tych Twoich cudności .Do tej pory myslałm ,że tylko Asket tak pieknie zdobi i wykańcza swoje prace dziś dołączasz do mojej kolejnej faworytki .Będę dalej uczyć się zerkająć na te cuda.Pozdrawiam

Basia Zernek pisze...

Dziękuję pięknie za takie wyróżnienie <3 Jest mi ogromnie miło :) Pozdrawiam.

.

Wszystkie zdjęcia prac są mojego autorstwa.Możesz je udostpniać bez mojej zgody. Pamiętaj jednak, żeby podać ich źróło :) Chcesz wzorować się na moim projekcie - zostaw przy swojej pracy link do tego bloga.Pozdrawiam :)

.

.
.