Follow me :)

piątek, 15 listopada 2013

Kuferek - przybornik na kosmetyczne drobiazgi - róże i transfery - Decoupage

Zmiany , zmiany i jeszcze raz zmiany ... :)

Latem ozdabiałam kuferek kosmetyczny.
Całkiem pierwotnie był koloru bordowego.Pomalowałam go białą farbą , dodałam róże i starofrancuskie napisy.Zabezpieczyłam lakierem bezbarwnym.Wymyśliłam sobie , że domaluję konturówką czarne reliefy.
Odstawiłam kuferek i zajęłam się innymi pracami.
Stał tak sobie z boku i zbierał kurz.
Niestety nie zachowało się żadne zdjęcie kuferka w bieli.
Stwierdziłam , że troszkę już mam dość bieli 
w moich pracach .
Wydało mi się to trochę nudne i za pomocą bituminy ( inaczej bejcy postarzającej ) przyciemniłam kuferek na brąz.
Spodobał mi się bardziej .Ale znów poszedł w odstawkę...






Ostatnio miałam okazję komentować wpis na innym blogu.
Właścicielka opisywała zmiany jakie przechodziła jej ramka z lustrem.
Jakbym czytała o sobie.Oczami wyobraźni widziałam jak co jakiś czas zostają 
wprowadzane poprawki bądź zupełnie inny wygląd przedmiotu.
To co na wstępie się podobało po jakimś czasie mierzi a następne wcielenie 
wydaje się być tym ostatecznym :)

Zabawne jest to , że komentując jej wpis , opisywany przeze mnie w tej chwili 
kuferek właśnie przechodził kolejną metamorfozę :)








Kuferek znów jest jasny.Pomalowałam go akrylem - pastelowa orchidea - metodą tzw. suchego pędzla.Raziły mnie trochę te czarne reliefy.Z tyłu całkiem zamalowałam transfer.
W zamian domalowałam w tym miejscu białe reliefy.
Btw stwierdziłam , iż jednym z lepszych zakupów jaki zrobiłam ostatnio jest biała konturówka.
Świetnie mi się z nią pracuje.
Przy różach domalowałam brązowe cienie i delikatne białe kontury.
Ta wersja  kuferka  - kosmetyczki jest zdecydowanie ostateczna  :)
Jest taki elegancki i czyściutki.
Tak przy okazji -  będę musiała pomyśleć nad innym aparatem.W rzeczywistości kuferek prezentuje się o wiele ładniej co niekoniecznie widać na zdjęciach.









Chętnie poznam Wasze opinie.
Życzę miłego wieczoru i do następnego wpisu :) Pozdrawiam serdecznie , Basia


.

Wszystkie zdjęcia prac są mojego autorstwa.Możesz je udostpniać bez mojej zgody. Pamiętaj jednak, żeby podać ich źróło :) Chcesz wzorować się na moim projekcie - zostaw przy swojej pracy link do tego bloga.Pozdrawiam :)

.

.
.