Stronyhttps://allegro.pl/uzytkownik/Bella_Luna2

Follow me :)

środa, 6 listopada 2013

Drewniane pudełko , szkatułka w odcieniach różu i szarości - DECOUPAGE


Ozdobiłam kiedyś drewniane pudełko.
Pomalowałam go szarą i różową farbą.Wieczko było ozdobione różowymi różami.
Na bokach namalowałam wzory za pomocą szablonów.Okleiłam szyfonową falbanką.
Dodałam też atłasowe kokardki.Tak jak wspomniałam wcześniej wieczko było z różami .Pokryłam go też craclem do spękań. I tak sobie stało...Wymyśliłam sobie że wypełnienie spękań nie może być złote ponieważ ten kolor do projektu kompletnie nie pasuje ( a tylko taką miałam porporinę ) postanowiłam ,że użyję do wypełnienia cieni do powiek.I to był mój błąd , gdyż wieczko wyglądało jakby było brudne.
Trochę się tego obawiałam , ale  myślę sobie  "raz kozie śmierć " i ... powędrowało pod kran.
Zmyłam cały wierzch pudełka.
Przeglądając blog Malowany Kokon znalazłam grafikę damy w kapeluszu.
Postanowiłam ją wykorzystać.
Domalowałam również czarne reliefy, polakierowałam.Na zdjęciach niestety tego nie widać , ale wieczko  bardzo ładnie się błyszczy.
Moim zdaniem pudełko prezentuje się teraz o wiele lepiej.

Before 


After










Now :) 


Ps. Jak to u mnie czasem bywa jakiś przedmiot wydaje sie być już dokończony i nagle ...
zaświta jakaś myśl .W ruch idą farby i pędzle a następnie wprowadzam zmiany :) 
Tak też było i w tym wypadku.Te szablonowe wzory przestały mi sie podobać.
Natalka stwierdziła : jak Ci sie nie podoba to przemaluj :) 
I tak też zrobiłam.
Myśle sobie do tych czarno białych paseczków fajnie będą pasowały groszki .
Pudełko teraz będzie już w wersji ostatecznej .
No chyba , że znów mi sie znudzi .
Nie no żartowałam .

Pozdrawiam serdecznie , Basia.











2 komentarze:

babajaga05 - decoupage i inne ... pisze...

Śliczne pudełko, uwielbiam oglądać Twoje prace - są takie bogate i wypracowane w każdym szczególiku. Pozdrawiam serdecznie.

Basia Zernek pisze...

Niezmiernie mi miło , że Ci się podobają.
Zapraszam częściej :)
Pozdrawiam serdecznie :)

.

Wszystkie zdjęcia prac są mojego autorstwa.Możesz je udostpniać bez mojej zgody. Pamiętaj jednak, żeby podać ich źróło :) Chcesz wzorować się na moim projekcie - zostaw przy swojej pracy link do tego bloga.Pozdrawiam :)

.

.
.