Stronyhttps://allegro.pl/uzytkownik/Bella_Luna2

Follow me :)

czwartek, 7 listopada 2013

Szkatułka - skrzyneczka w orientalno - barokowym stylu - Decoupage


Dzisiaj robiłam małe porządki w plikach na komputerze a jest ich około całe mnóstwo :) i natrafiłam na zdjęcia mojej starej pracy.
Chciałabym Wam zaprezentować szkatułkę w seledynowych odcieniach z orientalnym akcentem w postaci starej fotografii gejszy z pawiem.
Kupiłam ją za grosze na jakimś targu staroci.Była w kolorze ciemnej czekolady.Brakowało jej zapięcia z przodu.Na wieczku były jakieś  paski  metalowej " koronki " .
Jednego zresztą brakowało.
Poszła w odstawkę do składzika i czekała na przypływ weny twórczej ;)
Przeglądając internet natrafiłam na wspomnianą już grafikę.Postanowiłam ją wykorzystać do ozdobienia szkatułki. Usunęłam metalowe elementy ( "koronki " )  Pomalowałam ją w odcieniach seledynu.
Brzegi przetarłam papierem ściernym żeby ją jeszcze bardziej postarzyć.
W miedzy czasie zakupiłam  złote zapięcie w necie .
Grafikę przykleiłam na wieczku , otoczyłam drobnymi złotymi reliefami.Pomyślałam  , że będzie ciekawiej gdy pokryje ją siateczką drobniutkich spękań.Użyłam do tego dwu składnikowego crackle .
Spękania wyszły bardzo ładne ( co niestety nie zawsze mi się udawało ) Wypełniłam je złotą porporiną.
Zabezpieczyłam lakierem.Boki wydawały mi się takie puste , więc domalowałam konturówką złote reliefy.
Zapięcia z tyłu szkatułki również pomalowałam.Tym razem farbą w sprayu tak aby pasowały kolorystycznie do zapięcia z przodu.
I tak stara " zdezelowana " :) szkatułka zyskała nową szatę.
Mam nadzieję , że nowej właścicielce będzie jeszcze długo służyć.

Pozdrawiam serdecznie , Basia.













Brak komentarzy:

.

Wszystkie zdjęcia prac są mojego autorstwa.Możesz je udostpniać bez mojej zgody. Pamiętaj jednak, żeby podać ich źróło :) Chcesz wzorować się na moim projekcie - zostaw przy swojej pracy link do tego bloga.Pozdrawiam :)

.

.
.