Stronyhttps://allegro.pl/uzytkownik/Bella_Luna2

Follow me :)

wtorek, 3 września 2013

Herbaciarka retro - dzieci pod parasolem - Decoupage

Podczas małych porządków " wyniuchałam " w zakamarkach 
walizki  moją starą pracę .
Nieduża herbaciarka która może również służyć 
jako szkatułka na biżuterię.
Ozdobiłam tylko wieczko.
Zauważyłam , ze ta para dzieci  to jeden z moich ulubionych obrazków :)
Mam też wydrukowany i oprawiony w ramkę - wisi na jednej ze ścian 
w moim kąciku retro


A Wam jak się podoba moja herbaciarko - szkatułka ?
Pozdrawiam serdecznie , Basia.













Brak komentarzy:

.

Wszystkie zdjęcia prac są mojego autorstwa.Możesz je udostpniać bez mojej zgody. Pamiętaj jednak, żeby podać ich źróło :) Chcesz wzorować się na moim projekcie - zostaw przy swojej pracy link do tego bloga.Pozdrawiam :)

.

.
.