Stronyhttps://allegro.pl/uzytkownik/Bella_Luna2

Follow me :)

wtorek, 25 grudnia 2012

Kącik retro - początek kolekcji...

Niedawno postanowiłam , że do moich zdobycznych antyków nieszczególnie pasuje poprzedni wystrój ścian .Z jednej ze ścian zniknął papirus , z pieca zdjęłam chustę do bellydance ( była już mocno przykurzona :)) Zniknęły też piramidki i zdjęcie z Egiptu.Ich miejsce zajęły stare zdjęcia w ozdobnych ramkach , walizeczki , aniołki i misie.I tak powstał kącik retro.To dopiero początek.Mam nadzieję , że uda mi się zdobyć więcej ....:)





  Serduszko wykonane z potrzeby chwili
     - musiałam zapełnić puste miejsce :)









Sąsiednia ściana


Przed dodaniem niektórych elementów



2 komentarze:

Joanna pisze...

Zdobycze ekstra:)Pozdrawiam

Basia Zernek pisze...

Dziękuję - będą następne :)

.

Wszystkie zdjęcia prac są mojego autorstwa.Możesz je udostpniać bez mojej zgody. Pamiętaj jednak, żeby podać ich źróło :) Chcesz wzorować się na moim projekcie - zostaw przy swojej pracy link do tego bloga.Pozdrawiam :)

.

.
.