Stronyhttps://allegro.pl/uzytkownik/Bella_Luna2

Follow me :)

czwartek, 29 sierpnia 2013

Mój pierwszy transfer na materiale - słoik - francuskie klimaty.

Ostatnio zaświtał w mojej głowie pomysł aby spróbować swoich sił
w przenoszeniu wydruku na materiał.
Przygotowałam słoik , 
wybrałam druk oczywiście z mojej ulubionej strony
 a w między czasie poprosiłam córcię żeby zakupiła mi 
dość kanwy.
Od przybytku głowa nie boli a poza tym mam w planach 
ozdobić w ten sposób jeszcze kilka słoików i co mi się tam pod rękę nawinie.
Pomyślimy :)
Transfer przeniosłam za pomocą Nitro 
śmierdziało prze okrutnie dla innych domowników 
dla mnie troszkę mniej.
Wycięty pasek kanwy  ułożyłam na drewnianej deseczce ,
przymocowałam wydruk ( oczywiście w lustrzanym odbiciu )
za pomocą papierowej taśmy klejącej aby się nie przesuwał.
Tapując po wydruku bawełnianą szmatką zamoczoną w nitro 
przeniosłam go na kanwę.
Szmatka musiała być mokra dość konkretnie ponieważ kanwa 
ma dość luźny splot i wydruk nie byłby zbyt widoczny.
Mokry wydruk docisnęłam mocno łyżeczką .
Szkoda , ze nie odbił się mocniej , ale to w końcu pierwszy raz 
i tak jak we wszystkim - praktyka to podstawa .
Mam nadzieję , że następne będą lepsze ... ;)
Słoik ozdobiłam dodatkowo kokardka ze sznurka .
Tył ozdobiłam kwiatkami wyciętymi z kanwy ( aby zasłonić łączenie ) 
Pomysł - na szybko :)
Pokrywkę pomalowałam akrylami - dodałam spękania 
aby lepiej pasowała do całości i zabezpieczyłam lakierem bezbarwnym.
A tak prezentuje się gotowy słoik .
Chętnie poznam Wasze opinie w komentarzach :)
Pozdrawiam , Basia.












1 komentarz:

DecoEvi pisze...

Hej Nominowałam Cię do Liebster Blog Award! Zapraszam do zabawy!

.

Wszystkie zdjęcia prac są mojego autorstwa.Możesz je udostpniać bez mojej zgody. Pamiętaj jednak, żeby podać ich źróło :) Chcesz wzorować się na moim projekcie - zostaw przy swojej pracy link do tego bloga.Pozdrawiam :)

.

.
.