Stronyhttps://allegro.pl/uzytkownik/Bella_Luna2

Follow me :)

czwartek, 22 sierpnia 2013

Podkładki deserowe - dzieci , róże i reliefy - Kiss - Decoupage


Zdobyłam ostatnio niewielkie podkładki korkowe.
Wierzch był po prostu biały z dodatkiem fioletowych kwiatów.
Przerobiłam je na bardziej retro.
Górną powierzchnie pomalowałam na biało .
Częściowo ( w rogach ) zastosowałam cracle jednoskładnikowy ,
powstały ciekawe spękania.
Wybrałam serwetkę przedstawiająca parę zakochanych maluchów.
Jest urocza :)
Jako uzupełnienie dodałam bukieciki różowych róż oraz 
domalowane za pomocą szablonów reliefy.
Przy kwiatach dodałam dwukolorowe cieniowania 
brzegi podkładek pocieniowałam kolorem szarym.
Polakierowałam lakierem bezbarwnym z połyskiem 
( około całe mnóstwo razy ... :) ) 
A tak wyglądają gotowe podkładki.
Myślę , że  będą umilały czas przy porannej bądź wieczornej herbatce...
Pozdrawiam , Basia


















Brak komentarzy:

.

Wszystkie zdjęcia prac są mojego autorstwa.Możesz je udostpniać bez mojej zgody. Pamiętaj jednak, żeby podać ich źróło :) Chcesz wzorować się na moim projekcie - zostaw przy swojej pracy link do tego bloga.Pozdrawiam :)

.

.
.