Stronyhttps://allegro.pl/uzytkownik/Bella_Luna2

Follow me :)

czwartek, 22 sierpnia 2013

Stara komódka przybornik - transfer dużego formatu - Decoupage


Razem z ze starym kredensem dostałam w "spadku " :) od mojej znajomej
stara komódkę - szafeczkę.
Stała sobie dość długo nieozdobiona.
Standardowo zapomniałam jej zrobić zdjęcie przed...
skleroza ;)
Była w kolorze brązowym .
Długo się zastanawiałam jak ją ozdobić a , że szafeczki pomocniki 
które stoją obok są ozdobione w stylu shabby chic 
stwierdziłam , ze szafeczka będzie ozdobiona do kompletu.


Brzegi boków , blatu i drzwiczek pomalowałam brązową farbą.
Następnie przetarłam świecą aby łatwiej mi było zetrzeć górną farbę.
Cały mebelek pomalowałam farbą Dulux pastelowa orchidea.
Po wyschnięciu zeszlifowałam brzegi papierem ściernym.
Powstały postarzające przetarcia.
Blat ma dość dużą powierzchnię więc stwierdziłam , że spróbuję 
swoich sił w przenoszeniu wielkoformatowego wydruku .
Wybrałam jedną z moich ulubionych grafik  z The Graphics Fairy i zaczęły się schody ...
Najpierw był problem z drukiem on line 
Chciałam skorzystać z tej strony www.blockposters.com 
ale nie chciała współpracować.
Stale wyświetlał się błąd.Jeśli ktoś ma dużo cierpliwości może skorzystać.
Ja jej nie posiadam...pobrałam więc darmowy program Easy Poster Printer 3.0
Zrobiłam wydruk przeniosłam i dopiero po przeniesieniu zauważyłam ,
iż nie jest wydrukowany w lustrzanym odbiciu ...zonk ;)


Pozbyłam się go , podmalowała blat i przeniosłam następny wydruk.
Tym razem wydrukowany właściwie.
Poczekałam całą noc aby dobrze wysechł i zabrałam się za ścieranie papieru.
W niektórych miejscach niestety tekst troszkę się uszkodził więc
domalowałam brakujące elementy liter czarną farbą za pomocą cienkiego pędzelka.
Delikatnie zeszlifowałam cienkim papierem ściernym i polakierowałam.
Dodałam bukiety róż wycięte z serwetki.




Przy kwiatach domalowałam delikatne cienie , polakierowałam lakierem 
bezbarwnym z połyskiem a ostatnie dwie warstwy lakierem matowym.
I tak oto powstała szafeczka z jedną z moich ulubionych 
grafik tym razem w formacie XXL :)
Mam nadzieje , że i Wam przypadła do gustu .
Pozdrawiam , Basia.





2 komentarze:

Anonimowy pisze...

witam nie posiadam wlasnego bloga chociaz moze bym chciala ale...ogladajac inne blogi natknelam sie na pani i jestem pod ogromnym wrazeniem te wszystki pani prace wygladaja cudownie. ja osobiscie tez zbieram starocie lampy swieczniki lampy porcelane itd pozdrawiam

Basia Zernek pisze...

Pozdrawiam serdecznie kolejnego pasjonatkę/pasjonata :)
Dziękuję :)

.

Wszystkie zdjęcia prac są mojego autorstwa.Możesz je udostpniać bez mojej zgody. Pamiętaj jednak, żeby podać ich źróło :) Chcesz wzorować się na moim projekcie - zostaw przy swojej pracy link do tego bloga.Pozdrawiam :)

.

.
.