Stronyhttps://allegro.pl/uzytkownik/Bella_Luna2

Follow me :)

wtorek, 23 lipca 2013

Stare krzesło - biel , transfery i róże - Decoupage.


Jesienią wieczorem znalazłam przed kamienicą w której mieszkam 
stare zepsute krzesło.Leżało sobie po prostu na chodniku...
Nie wiem jak się tam znalazło , ale stwierdziłam z uśmiechem ,
 że chyba spadło mi z nieba :)
Mam w mojej kolekcji jeszcze trzy podobne.
Postanowiłam go zabrać do domu i naprawić.
Właściwie uszkodzone było tylko siedzisko.
Przykleiłam je , oczyściłam i postawiłam w pokoju.
Postawiłam na nim dwie walizeczki 

Zimą pomyślałam sobie - może by tak go ozdobić ?
Tak tez zrobiłam.
Pomalowałam go na biało , ozdobiłam transferami i wieńcem z róż.
Oparcie , siedzisko i nogi pocieniowałam szarą farbą.
Stało tak sobie dłuuugi czas w kuchni.
Wczoraj wreszcie go dokończyłam.
Dodałam cienie przy różach , reliefy.
Jeszcze raz polakierowałam.
Efekty mojej pracy na zdjęciach.
Mam nadzieję , ze Wam też się podoba .

Pozdrawiam , Basia.












1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Ślicznie:)

.

Wszystkie zdjęcia prac są mojego autorstwa.Możesz je udostpniać bez mojej zgody. Pamiętaj jednak, żeby podać ich źróło :) Chcesz wzorować się na moim projekcie - zostaw przy swojej pracy link do tego bloga.Pozdrawiam :)

.

.
.