Stronyhttps://allegro.pl/uzytkownik/Bella_Luna2

Follow me :)

niedziela, 21 lipca 2013

Bańka , kanka na mleko - stare pismo - Decoupage




Niepotrzebna stara kanka na mleko stała sobie zakurzona w składziku.
Postanowiłam nadać jej nowy blask.
Pomalowałam ją wstępnie primerem  a po wyschnięciu 
 farbą akrylową - pastelowa orchidea - Dulux.
Kupiłam kiedyś papier do decoupage z motywami świątecznymi.
Nie miałam pomysłu na wykorzystanie ale podczas ozdabiania 
kanki stwierdziłam , że dobrze będzie się prezentował  ze starym pismem.
Po umieszczeni kompozycji w wybranych miejscach , delikatnych cieniowaniach
- polakierowałam kankę lakierem bezbarwnym z połyskiem.
Kance brakowało pokrywki wiec znów musiałam coś wymyślić.
Kawałek brązowego materiału służy za pokrywkę 
, a kanka wygląda troszkę jak wek :)
Dosłownie.
Materiał przytrzymuje w miejscu gumka którą zasłania 
obręcz z grubego sznurka.
I tak stara zielona kanka na mleko zyskała nowe wcielenie.
Może służyć jako ozdoba kuchni ewentualnie pojemnik 
na różne " przydasie "

Mam nadzieje , że przypadła Wam do gustu.
Pozdrawiam , Basia.














Brak komentarzy:

.

Wszystkie zdjęcia prac są mojego autorstwa.Możesz je udostpniać bez mojej zgody. Pamiętaj jednak, żeby podać ich źróło :) Chcesz wzorować się na moim projekcie - zostaw przy swojej pracy link do tego bloga.Pozdrawiam :)

.

.
.