Stronyhttps://allegro.pl/uzytkownik/Bella_Luna2

Follow me :)

wtorek, 23 lipca 2013

Skrzynka , pudełko , pojemnik na wino La Paris - Decoupage



Białego szaleństwa ciąg dalszy ... :)
Zdobyłam kiedyś pudełko po winie
Myślałam , myślałam i wymyśliłam - będzie w paryskich klimatach.
Do ozdobienia przednich ścianek wykorzystałam serwetki z 
motywem paryskim , boki ozdobiłam nutami reszty dopełniły 
moje ulubione róże.
Domalowałam czarne reliefy.Dodałam też cieniowania.
Całość polakierowałam lakierem bezbarwnym z połyskiem.
Gdyby ktoś urządzał mieszkanie w stylu prowansalskim 
to znajdzie u mnie kilka przedmiotów idealnie do niego pasujących.
Zapraszam do odwiedzenia moich aukcji.
A nuż znajdziesz coś dla siebie ?

Pozdrawiam serdecznie , Basia.













Brak komentarzy:

.

Wszystkie zdjęcia prac są mojego autorstwa.Możesz je udostpniać bez mojej zgody. Pamiętaj jednak, żeby podać ich źróło :) Chcesz wzorować się na moim projekcie - zostaw przy swojej pracy link do tego bloga.Pozdrawiam :)

.

.
.