Stronyhttps://allegro.pl/uzytkownik/Bella_Luna2

Follow me :)

sobota, 27 lipca 2013

Piękna letnia pogoda i pudełko w marynistycznym stylu - Decoupage

Dzisiaj byłam baaaardzo genialna... 
 Prawie 40 ℃ a ja zamiast pojechać nad wodę , wyjść na basen z córką 
- zostałam w domu i zajęłam się porządkami.
Masakra jakaś :)
Upał na dworze , słoneczko grzeje , niebo bez chmurki , a ja biegam ze szmatką 
i układam ubrania...
Jeśli jutro będzie taka sama pogoda nic ani nikt mnie w domu nie zatrzyma :)
Ten kto mnie zna wie , że jestem jak kocur który uwielbia się wygrzewać 
na słońcu a tu takie marnotrawstwo drogocennych promieni ...
A przy okazji pochwalę się moją stara pracą.
Pudełko po butach na "przydasie " do łazienki.

                                      Dodałam też kilka obrazków pięknego lata .
                                                         Patrzcie i podziwiajcie ;)
                                                                     Pozdrawiam , Basia.  

 



















Brak komentarzy:

.

Wszystkie zdjęcia prac są mojego autorstwa.Możesz je udostpniać bez mojej zgody. Pamiętaj jednak, żeby podać ich źróło :) Chcesz wzorować się na moim projekcie - zostaw przy swojej pracy link do tego bloga.Pozdrawiam :)

.

.
.