Stronyhttps://allegro.pl/uzytkownik/Bella_Luna2

Follow me :)

wtorek, 30 lipca 2013

Deseczka do krojenia chleba dla melomana - nuty i skrzypce - Decoupage


Dziś niestety trochę się ochłodziło więc z wyjścia na basen nici ...:(
Postanowiłam więc dokończyć deseczkę , którą prezentowałam 
kilka postów wcześniej jako dodatek 
do podkładek korkowych na stół w tym samym klimacie.
Można je zobaczyć 
Do ozdobienia deski użyłam tych samych starych nut.
Boki maja ten sam motyw z mojej ulubionej serwetki.
Dodałam też skrzypce.
Brzegi pocieniowałam bituminą .
Całość polakierowałam lakierem bezbarwnym z połyskiem.
Zwieńczeniem uchwytu jest atłasowa kokardka 
z atłasową różyczką .
Moja córka Natalka żartuje ,
 że ja często  muszę dodać jakąś kokardkę ... 
Taki mój znak rozpoznawczy :)
Ale moim zdaniem bez niej czegoś by brakowało ,
więc dodałam :)

Mam nadzieje , że i Wam się podoba.
Miło mi będzie jeśli podzielicie się ze mną swoją opinią.
Pozdrawiam , Basia.








                            Kicia też chciała być sławna - toteż uwieczniłam ją na fotce :)


Brak komentarzy:

.

Wszystkie zdjęcia prac są mojego autorstwa.Możesz je udostpniać bez mojej zgody. Pamiętaj jednak, żeby podać ich źróło :) Chcesz wzorować się na moim projekcie - zostaw przy swojej pracy link do tego bloga.Pozdrawiam :)

.

.
.