Stronyhttps://allegro.pl/uzytkownik/Bella_Luna2

Follow me :)

czwartek, 18 kwietnia 2013

Podkładki korkowe pod talerze - Wenecja - Decoupage


Jakiś czas temu ozdobiłam podkładki pod kubki 
w stylu weneckim.
Bardzo się spodobały Pani Oli.
Poprosiła mnie abym wykonała dla niej 
do kompletu utrzymane w podobnym stylu
podkładki korkowe pod talerze.

Zdobyłam odpowiednie podkładki , 
pomalowałam je z wierzchu jako bazę 
- na kolor biały.
 Aby uzyskać gładki i równiutki efekt 
serwetki przykleiłam metodą 
" na żelazko "

Podkładki mają kształt prostokątny a serwetki 
jak wiadomo są kwadratowe.
Wymyśliłam , że boki będą ozdobione 
serwetkami w kolorze starego złota , 
ponieważ bardzo ładnie komponują się z 
kolorem masek weneckich.

To jeszcze mnie nie zadowoliło ,
 więc dobrałam trzecie serwetki z których 
wykorzystałam ornamenty aby ładnie wykończyć boki.

I zaczęło się lakierowanie... :)
Na prośbę zainteresowanej 
lekko przyciemniłam podkładki 
- użyłam do tego bituminy.

Następnie jeszcze pokryłam kilkunastoma 
warstwami lakieru z połyskiem.

Na ostatnich fotkach 
podkładki pod kubki i talerze już jako komplet.

Mam nadzieje , że będą długo służyć
i umilać czas posiłków.

Miło mi będzie jeśli podzielicie się swoją 
opinią w komentarzach.
Pozdrawiam Basia













2 komentarze:

Unknown pisze...

rewelacyjny efekt, uwielbiam tą serwetkę, a w połączeniu ze starym złotym tworzy piękna kompozycję :)

Basia Zernek pisze...

Dziękuję , też tak myślę :)

.

Wszystkie zdjęcia prac są mojego autorstwa.Możesz je udostpniać bez mojej zgody. Pamiętaj jednak, żeby podać ich źróło :) Chcesz wzorować się na moim projekcie - zostaw przy swojej pracy link do tego bloga.Pozdrawiam :)

.

.
.