Stronyhttps://allegro.pl/uzytkownik/Bella_Luna2

Follow me :)

czwartek, 30 maja 2013

Butelka , gąsiorek na domowa nalewkę - Decoupage

Znalazłam w zakamarkach składzika
starą butelkę bez zakrętki.

Postanowiłam ozdobić ją w moich 
ulubionych transferach , bieli i różach.

Pomalowałam ją primerem.
Po wyschnięciu naniosłam gąbeczką
białą farbę akrylową.

Na owal  przeniosłam transfer
jednej z ulubionych grafik francuskich.

Następnie wybrałam róże.
Całość polakierowałam wiele razy 
lakierem z połyskiem.

 Gwint oraz różyczki  zyskały cienie ,
szyjkę ozdobiłam atłasową wstążeczką 
a zdobyczny korek okleiłam łańcuszkiem 
zrobionym na szydełku 
ze sznurka.

Owal ozdobiłam tez delikatnym
perłowym reliefem.

I oto stara , niepotrzebna 
butelka może służyć 
jako gąsiorek na sok bądź domową
nalewkę.

Mam nadzieję , że przypadła Wam do gustu.
Pozdrawiam Basia.










Brak komentarzy:

.

Wszystkie zdjęcia prac są mojego autorstwa.Możesz je udostpniać bez mojej zgody. Pamiętaj jednak, żeby podać ich źróło :) Chcesz wzorować się na moim projekcie - zostaw przy swojej pracy link do tego bloga.Pozdrawiam :)

.

.
.