Stronyhttps://allegro.pl/uzytkownik/Bella_Luna2

Follow me :)

piątek, 1 listopada 2013

Moja nowa zdobycz - antyczna szafa

( Post odświeżony :))


Zakupiłam ostatnio starą szafę do renowacji.
Ktoś nałożył szpachlę - nie wiem dlaczego , gdyż po oszlifowaniu okazało się ,  że nie ma
tam ubytków .Pozostanie to tajemnicą :) W komplecie jest jeszcze komoda i dwie szafeczki .Wcześniej myślałam aby ją odnowić w stylu shabby chic , ale po głębszym namyśle stwierdziłam ,że nie będę się czuła dobrze w pokoju gdzie stoją tak jasne meble.
Myślałam,myślałam i wymyśliłam - fornir ? nie , zbyt dużo niewiadomych a ja się nie podejmę pracy gdy jest obawa ,że końcowy efekt nie będzie zadowalający.Wreszcie wybrałam się do mojego ulubionego sklepu z farbami przy rogu ul.Piłsudskiego i ul.Webera w Bytomiu.Sprzedawczyni doradziła mi lakierobejcę. Stwierdziłam , że kolor palisander będzie najbardziej odpowiedni.Wróciłam do domu i zabrałam się do pracy.

Efekt końcowy bardzo mi się spodobał , domownikom i gościom też - więc czego chcieć więcej :)

Pozdrawiam , Basia.









   Tak wyglądała szafa po zeszlifowaniu szpachli



Wspomniana wcześniej komódka od kompletu
Metamorfoza komódki Tutaj


 oraz jedna z dwu szafeczek
 ( obie odmienione , ale o tym później ;))

Można je już obejrzeć Tutaj :


A tak prezentuje się szafa już po liftingu :)




Obok telewizora nowa zdobycz - komoda - kredens 
( też doczeka się odnowienia ...troszkę później ) 




Brak komentarzy:

.

Wszystkie zdjęcia prac są mojego autorstwa.Możesz je udostpniać bez mojej zgody. Pamiętaj jednak, żeby podać ich źróło :) Chcesz wzorować się na moim projekcie - zostaw przy swojej pracy link do tego bloga.Pozdrawiam :)

.

.
.