Stronyhttps://allegro.pl/uzytkownik/Bella_Luna2

Follow me :)

sobota, 13 września 2014

Wszystkiego najlepszego na nowej drodze życia :) Pudełko na prezent ślubny w pistacjowych zieleniach i bieli - Decoupage.

Witajcie :) 

Otrzymałam ostatnio e-maila z prośbą o ozdobienie pudełka na prezent ślubny dla odmiany w odcieniach pastelowych zieleni.
Pisałam o tym w poście o przebojach z pudełkiem różowym.
Pudełko szczęśliwie do mnie dotarło.Tak jak zaprojektowałam sobie wcześniej dół pudełka pomalowałam w kolorze pistacjowej zieleni.Miałam dodać również delikatne różowe różyczki lecz stwierdziłam , że te herbaciane będą pasować lepiej.
Jak zwykle imiona Nowożeńców zamknęłam w mojej ulubionej antycznej ramce.
Wokół ramki dodałam kilka małych różyczek.Na bokach pomiędzy różami domalowałam perłowe reliefy.
Inną konturówką gdzieniegdzie na różach dodałam delikatne kontury.Listki zyskały zielone podmalowania aby sprawić wrażenie ręcznie malowanych.Środek wykleiłam jasnym , cieniutkim filcem aby środek nie był taki surowy.
Wieczko obwiązałam delikatną , szyfonową wstążką.Dodałam kokardę i ozdobiłam ją błyszczącym kryształem.
I voila - gotowe :) 

Jak widzicie po dacie pudełko dziś zostało wręczone.
Oby ta trzynastka okazała się dla nich szczęśliwa tak jak wierzą w nią Japończycy i tego się trzymajmy :) 
Dołączam się i ja do życzeń : Wszystkiego najlepszego na nowej drodze życia :)
Zapraszam do galerii.

Pozdrawiam serdecznie i  życzę miłego wieczoru , Basia.










Brak komentarzy:

.

Wszystkie zdjęcia prac są mojego autorstwa.Możesz je udostpniać bez mojej zgody. Pamiętaj jednak, żeby podać ich źróło :) Chcesz wzorować się na moim projekcie - zostaw przy swojej pracy link do tego bloga.Pozdrawiam :)

.

.
.