Stronyhttps://allegro.pl/uzytkownik/Bella_Luna2

Follow me :)

piątek, 13 września 2013

Deseczka do krojenia chleba - wieszak - Decoupage.

W zakamarkach mojego kredensu znalazłam ostatnio deseczkę do krojenia .
Ozdobiłam ja bardzo dawno temu. Leżała sobie zapomniana w najgłębszych 
jego zakamarkach.
Postanowiłam ją odkurzyć :) Miała być kompletem do młynka do kawy.
Młynek znalazł już dawno nowego właściciela a deseczka została.
Przerobiłam ją na wieszak kuchenny - może teraz znajdzie się ktoś chętny ?
Inspiracją był pomysł z http://www.inspirello.pl/
Do ozdobienia deseczki wykorzystałam moje ulubione róże - tym razem herbaciane ,
rafię , sznurek  i różyczkę z atłasu.
Powierzchnię pokrywa siateczka spękań.
Kontury róż obrysowałam delikatnie białą konturówką.
Na ostatnim zdjęciu : deseczka jeszcze przed przeróbką w duecie z młynkiem .

Mam nadzieję , że Wam się podoba.
Pozdrawiam Basia :)

Przód deseczki




Tył 









Brak komentarzy:

.

Wszystkie zdjęcia prac są mojego autorstwa.Możesz je udostpniać bez mojej zgody. Pamiętaj jednak, żeby podać ich źróło :) Chcesz wzorować się na moim projekcie - zostaw przy swojej pracy link do tego bloga.Pozdrawiam :)

.

.
.