Stronyhttps://allegro.pl/uzytkownik/Bella_Luna2

Follow me :)

czwartek, 24 stycznia 2019

Pudełko na prezenty ślubne - biel i srebro - glamour.

Witajcie :) 
Przeglądając foldery na pulpicie mojego komputera natrafiłam na pudełko dla Nowożeńców którego jeszcze nie publikowałam.Takie małe przeoczenie ;) 
Muszę się wreszcie zmobilizować i obrobić fotki z jeszcze kilkoma pracami czekającymi na swoją kolej.
Prezentuję Wam zatem pudełko w stylu glamour.
Biel , srebro i moja ulubiona Para Młodych w stylu silhouette.
Do ozdobienia tego pudełka wykorzystałam biały akryl , wstążki tzw rypsówki , taśmę z cyrkoniami oraz ramki - również często przeze mnie używane.
Właśnie sobie pomyślałam , że w następnym projekcie wykorzystam troszkę inne - tak dla odmiany ;) 
Pudełko już dawno wręczone.Bardzo przypadło do gustu.Mam nadzieję , że jest miłą pamiątką tego uroczystego dnia.

Zapraszam do galerii.
Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego wieczorku , Basia.










1 komentarz:

Ewa. pisze...

Przepiękne pudełko. Piękny i praktyczny pomysł na prezent :)

.

Wszystkie zdjęcia prac są mojego autorstwa.Możesz je udostpniać bez mojej zgody. Pamiętaj jednak, żeby podać ich źróło :) Chcesz wzorować się na moim projekcie - zostaw przy swojej pracy link do tego bloga.Pozdrawiam :)

.

.
.