Stronyhttps://allegro.pl/uzytkownik/Bella_Luna2

Follow me :)

czwartek, 15 listopada 2018

Romantyczna walizka w bieli i beżach - ptaszyny na krzewie jeżyn - Decoupage & Mix Media ;)

Witajcie :) 
Dam Wam troszkę odetchnąć od ślubnej tematyki.
Zajrzałam tutaj aby zaprezentować starą ,  kartonową walizkę w nowej odsłonie.
Walizka stała sobie na szafie wśród moich zbiorów.
Pewnego dnia postanowiłam ją odmienić.
Pomyślałam , że "ubiorę " ją w biel , ecru i odcienie beżu.
W ruch poszły pędzle , farby ,  romantyczny papier z ptaszkami na krzewie jeżyny , gaza , masa szpachlowa , różne złomki jakie tylko wpadły mi w ręce oraz konturówka.
Efekt końcowy na załączonych zdjęciach

Zapraszam zatem do galerii.
Pozdrawiam serdecznie , Basia.














Brak komentarzy:

.

Wszystkie zdjęcia prac są mojego autorstwa.Możesz je udostpniać bez mojej zgody. Pamiętaj jednak, żeby podać ich źróło :) Chcesz wzorować się na moim projekcie - zostaw przy swojej pracy link do tego bloga.Pozdrawiam :)

.

.
.