Stronyhttps://allegro.pl/uzytkownik/Bella_Luna2

Follow me :)

czwartek, 30 sierpnia 2018

Pudełko na prezenty ślubne - złoto i czerwone tulipany.


Witajcie :) 
Postanowiłam nadrobić zaległości.
Prezentuję dziś pudełko które ozdabiałam w czerwcu.
Przemiła para która się do mnie zgłosiła zażyczyła sobie pudełko w czerwieniach z dużą ilością złota.
Koniecznie musiały się na nim znaleźć również czerwone tulipany.
Na wieczku umieściłam bukiet tulipanów.Uzupełniłam ją złotymi reliefami.
Czerwone wstążki i złoty pas kryształków jest dopełnieniem całości.
Wnętrze miało być również wyściełane czerwoną organzą , ale stwierdziłam , że już wystarczy czerwieni w dodatkach.
Pudełko bardzo przypadło do gustu.Mam nadzieję , że i Wam się spodoba.

Zapraszam do galerii.

Pozdrawiam serdecznie , Basia.











Brak komentarzy:

.

Wszystkie zdjęcia prac są mojego autorstwa.Możesz je udostpniać bez mojej zgody. Pamiętaj jednak, żeby podać ich źróło :) Chcesz wzorować się na moim projekcie - zostaw przy swojej pracy link do tego bloga.Pozdrawiam :)

.

.
.