Stronyhttps://allegro.pl/uzytkownik/Bella_Luna2

Follow me :)

piątek, 10 sierpnia 2018

Pudełko na prezenty ślubne serce : róże , reliefy i bordowa kokarda.Decoupage.

Witajcie :) 
Wiosną postanowiłam pomóc pewnej przesympatycznej osóbce i ozdobiłam dla niej pudełko na prezenty ślubne.Pudełko ma kształt serca - idealne na taką uroczystość.
Zgodnie z życzeniem na wieczku znalazły się bordowe róże oraz reliefy a rant wieczka wykończyłam bordową wstążką zwieńczoną kokardką.
Środek jak zwykle wyłożyłam białą organzą .
Dodałam również bileciki.


Zapraszam do galerii.
Pozdrawiam serdecznie , Basia.








Brak komentarzy:

.

Wszystkie zdjęcia prac są mojego autorstwa.Możesz je udostpniać bez mojej zgody. Pamiętaj jednak, żeby podać ich źróło :) Chcesz wzorować się na moim projekcie - zostaw przy swojej pracy link do tego bloga.Pozdrawiam :)

.

.
.