Follow me :)

wtorek, 28 października 2014

Elf - motyl z tropikalnego lasu - kind of magic na metalowym pudełku - Decoupage.

Witajcie :) 
Mała odmiana po stonowanych i czarno białych pudełkach ślubnych tudzież walizkach.Miałam się wstrzymać z publikacją do jutra ale już mnie korciło aby Wam pokazać tą pracę :)
Zakupiłam ostatnio kilka metalowych pudełek z przegródkami.Jedno zdobi ptaszek Rokoko drugie francuskie motyle.Kolejne właśnie ozdabiam w mojej pracowni...a teraz chciałam Wam zaprezentować właśnie to na którym przysiadła kolorowa motylica bądź jak kto woli leśny Elf.Zdania są podzielone ;)
Tropikalny las jak i skrzydła tej bajkowej postaci są niezwykle kolorowe więc spróbowałam powtórzyć te barwy na dolnej części pudełka.Pojawiły się na niej soczyste zielenie , fiolety i błękity odrobina seledynu.Boki skrzydeł rozmyłam na wieczku.Dodałam też elementy runa leśnego i nieba.Boki trochę nakropiłam.Całość pokryłam bezbarwnym lakierem z połyskiem.I oto jest.Następne pudełko w którym można przechowywać biżuterię , kosmetyki czy inne przydasie :)
Mnie osobiście motylica - elfica niezwykle urzekła swoją nieprzeciętną urodą a jak Wam się podoba ?
Zapraszam do galerii.
Pozdrawiam serdecznie Basia.













.

Wszystkie zdjęcia prac są mojego autorstwa.Możesz je udostpniać bez mojej zgody. Pamiętaj jednak, żeby podać ich źróło :) Chcesz wzorować się na moim projekcie - zostaw przy swojej pracy link do tego bloga.Pozdrawiam :)

.

.
.