Stronyhttps://allegro.pl/uzytkownik/Bella_Luna2

Follow me :)

poniedziałek, 27 października 2014

Pudełko ślubne dla miłośników kotów - biel i szarości - na początek wspólnej podróży - Decoupage.

Witajcie :) 
Dziękuję ślicznie za tak ciepłe przyjęcie i mnóstwo miłych słów pod postem dotyczącym mojego stoliczka kawowego.
Dzisiaj chciałabym zaprezentować Wam kolejne pudełko na prezent ślubny.
Jest trochę inne od tych które ostatnio ozdabiałam.Wstępnie też miało być w bieli i czerni.
Postanowiłam go troszkę odmienić i do ramki dodałam obrazek Pary Nowożeńców.Wokół roweru zgromadziło się stadko kotów ponieważ Państwo Młodzi są wielkimi miłośnikami tych uroczych zwierzaków :)Kocurki są szarawe , szary jest garnitur więc i dół pudełka pomalowałam tym kolorem.
Wieczko otoczyłam szarą tasiemką z kokardą.Grafiki zyskały błyszczące cyrkonie a w środku pudełka pojawiły się białe przegródki.
Pudełko już wręczone. Przypadło bardzo do gustu.
Mam nadzieję , że i Wam się podoba ?

Zapraszam do galerii.

Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego , słonecznego dnia ,Basia.






2 komentarze:

Unknown pisze...

prześliczne ! uwielbiam koty więc podoba mi się wyjątkowo ;)

Margo pisze...

Bardzo urocze:)

.

Wszystkie zdjęcia prac są mojego autorstwa.Możesz je udostpniać bez mojej zgody. Pamiętaj jednak, żeby podać ich źróło :) Chcesz wzorować się na moim projekcie - zostaw przy swojej pracy link do tego bloga.Pozdrawiam :)

.

.
.